Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com142 US$
Priceline141 US$
Official Hotel141 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com145 US$
Omdömet skrevs 7 juni 2022

bra läge utifrån när vi skulle befinna oss övrig tid under lördagen
Möjlighet för incheckning kl 1400
Gratis parkering
Trevlig uteplats
Möjligheten till kaffe när vi kom dit på kvällen

Dåligt isolerat rum
Få krokar i badrummet, hade önskat att det varit möjligt att hänga handduken bredvid duschen.

Trångt frukostrum, både för att sitta och för att ta frukost. Vi hade tur att det blev ledigt ett bord ute precis när vi kom. Övriga gäster satt gärna kvar trots att de ätit klart.

Få valmöjligheter vid frukost, hade önskat grovt bröd.

Persiennen för det lilla fönster var knepig och hjälpte inte fullt ut.

Överlag helt okej hotell för att sova på. Smidigt att slippa köra bil i stan och lätt att ta sig till samt fördel om man skall befinna sig i Enskede övrig tid.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Julia C
Omdömet skrevs 1 mars 2022

Stora fina rum, bra sängar. Rent och snyggt. Bra frukost, kanontrevlig personal.
Såväl jag och min sambo trivdes utomordentligt. Jag fick perfekt gluten och laktosfri frukost.
Bra parkering.
Vi har bott här ett par gånger när vi är i Stockholm. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack marialF5260SX
Omdömet skrevs 24 februari 2022

Litet, lugnt och avskilt - perfekt om man inte gillar storstadshets men ändå vill ha nära till vad Stockholm erbjuder. Tunnelbanan går tätt och stationen ligger ett stenkast från hotellet. ICA och pizzeria på andra sidan gatan. Mycket trevliga rum som dock var väldigt varmt när vi stannade över, fick öppna fönstret under natten för att kunna sova. Mycket bra sängar. Frukosten dock lite medioker, hade önskat fler alternativ i fruktväg och gärna något varmt alternativ. Det absolut bästa med hotellet är personalen som är väldigt trevliga och hjälpsamma!

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Lollogumman
Omdömet skrevs 20 september 2021

Trevligt rum och god service. Parkeringsplats för bilen ingår. Trivsamt i frukostmatsalen. Det känns som ett bättre hemma med service och omtanke. Och så trevlig personal som hjälper till på alla sätt!

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack MarianneS1746
Omdömet skrevs 8 september 2021 från mobil enhet

Litet och hemtrevligt med perfekt läge nära tunnelbanan. En känner sig mycket välkommen och omhändertagen. Skön säng och trevligt rum. Betyget hade blivit fem av fem, om frukosten hade organiserats annorlunda. Den kombinerade receptionen/frukostmatsalen/sällskapsrummet är underdimensionerad, så den trängsel som uppstod vid frukosten kändes mycket obekväm i dessa tider när en verkligen inte vill trängas. Ett system med tidsbokning för frukosten som på många andra hotell numera, hade varit önskvärt.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste ensam