Kostnadsfri avbokning till den 23-04-07
Ingen förskottsbetalning krävs
Official Hotel143 US$
Travelocity129 US$
Omdömet skrevs 6 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket bra som vanligt, men lite sur lukt i trappan. Inget stort bekymmer för oss, men kanske något att undersöka.
Bra frukost, härliga sängar, lugnt och skönt, men lite lyhört.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack matsj582
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Vänligt och serviceinriktat bemötande.
Lugnt område. Lättillgängligt. Bra frukost. Gratis parkering. Vi kommer ganska säkert bo här igen. Trots coronan kändes det tryggt på boendet. Dom hade tydliga riktlinjer för hur man skulle hålla avstånd vid frukosten till exempel. Det fanns även handsprit utplacerad i matsalen.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Thogun
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Har bott hos Maude flera gånger och det blir fler.
Man får sitta ned i receptionen efter en lång arbetsdag.
Dubbla kuddar i sängen är ett stort plus.
Trevlig personal som kommer ihåg mig
Och så hon med det bubblande skrattet

Datum för vistelsen: mars 2020
2  Tack Ingo275
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Ett litet hotell med mysiga rum som ligger nära tunnelbanan så det är lätt att ta sig in till city. Mycket trevlig personal och god frukost. Bra service och grattis wifi.
Gratis parkering för boende på hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack marialB8949RJ
Omdömet skrevs 8 december 2019

Toppenhotell med fina rum, goa sängar, supergo trevlig personal. Bra läge, nära tunnelbana, parkering ingår! Detta hotell rekommenderas starkt! Vi kommer absolut tillbaka och bor på detta mysiga hotell.

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack M2394ZSninaj
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2019

Kära M2394ZSninaj,

Stort tack för din recension här på TridAdvisor. Vi uppskattar att du tar dig tiden och skriver om din upplevelse med oss.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss !

Med vänliga hälsningar
Linda