Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Vänligt och serviceinriktat bemötande.
Lugnt område. Lättillgängligt. Bra frukost. Gratis parkering. Vi kommer ganska säkert bo här igen. Trots coronan kändes det tryggt på boendet. Dom hade tydliga riktlinjer för hur man skulle hålla avstånd vid frukosten till exempel. Det fanns även handsprit utplacerad i matsalen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Thogun
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Har bott hos Maude flera gånger och det blir fler.
Man får sitta ned i receptionen efter en lång arbetsdag.
Dubbla kuddar i sängen är ett stort plus.
Trevlig personal som kommer ihåg mig
Och så hon med det bubblande skrattet

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Ingo275
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Ett litet hotell med mysiga rum som ligger nära tunnelbanan så det är lätt att ta sig in till city. Mycket trevlig personal och god frukost. Bra service och grattis wifi.
Gratis parkering för boende på hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack marialB8949RJ
Omdömet skrevs 8 december 2019

Toppenhotell med fina rum, goa sängar, supergo trevlig personal. Bra läge, nära tunnelbana, parkering ingår! Detta hotell rekommenderas starkt! Vi kommer absolut tillbaka och bor på detta mysiga hotell.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack M2394ZSninaj
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2019

Kära M2394ZSninaj,

Stort tack för din recension här på TridAdvisor. Vi uppskattar att du tar dig tiden och skriver om din upplevelse med oss.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss !

Med vänliga hälsningar
Linda
Maudes Hotel Enskede

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Vilket trevligt och familjärt hotell det här var. Bra service, rent och fräscht. En bra frukostbuffé i en mysig miljö. När tunnelbanan (men absolut inte störande) och därmed nära till allt.
Kan varmt rekommendera det här hotellet.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 496annelik

Hej 496annelik,

Vad kul att du är så nöjd med din vistelse med oss !

Och tack för att du lämnar feedback här på TripAdvisor, det uppskattar vi :)

Varmt välkommen tillbaka och God Jul o& Gott Nytt År !

Med vänliga hälsningar
Linda