Kostnadsfri avbokning till den 21-05-21
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-22
FindHotel
SPARA 26 US$
Expedia.com135 US$
Official Hotel155 US$
Hurb159 US$
Omdömet skrevs 8 december 2019

Toppenhotell med fina rum, goa sängar, supergo trevlig personal. Bra läge, nära tunnelbana, parkering ingår! Detta hotell rekommenderas starkt! Vi kommer absolut tillbaka och bor på detta mysiga hotell.

Tack M2394ZSninaj
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2019

Kära M2394ZSninaj,

Stort tack för din recension här på TridAdvisor. Vi uppskattar att du tar dig tiden och skriver om din upplevelse med oss.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss !

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Vilket trevligt och familjärt hotell det här var. Bra service, rent och fräscht. En bra frukostbuffé i en mysig miljö. När tunnelbanan (men absolut inte störande) och därmed nära till allt.
Kan varmt rekommendera det här hotellet.

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack 496annelik

Hej 496annelik,

Vad kul att du är så nöjd med din vistelse med oss !

Och tack för att du lämnar feedback här på TripAdvisor, det uppskattar vi :)

Varmt välkommen tillbaka och God Jul o& Gott Nytt År !

Omdömet skrevs 6 december 2019

Här kan vi varva ner, lugn och trevlig miljö. Trevlig personal. Nära till T- banan för att ta oss vidare när bilen är parkerad vid hotellet (gratis. ) Här bor vi när vi ska besöka Stockholm. Mycket nöjda med detta hotel.

Rumstips: Rummen högst upp med utsikt mot villaområdet.
Tack 511maud_

Hej 511maud_,

Stort tack för er vistelse och tack för er feedback här på TripAdvisor!

Härligt att se att ni trivs med oss :)

Varmt välkomna tillbaka !

Hälsningar

Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Ett perfekt och prisvärt boende för er som vill besöka Sthlm. Ovanligt generös och personlig service.
Gratis parkering för er som är bilburna. Ngr minuters promenad till tunnelbana gör närheten till centrum enkel..med allsköns lockelser.

Tack 717stefans

Kära 717stefans,

Underbart att se att ni trivdes så bra med oss!

Tack för att du lämnar feedback här på Maudes Hotel Enskede!

Vi önskar dig en fin Jul och Gott Nytt År!

Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Hotellet ligger mycket vackert i ett charmigt villaområde. Enkelt med parkering (gratis) utanför. Lätt att ta sig vidare med tunnelbanan till city. Verkade vara ett fint och säkert område. Köpte 24 timmars kort på tunnelbanan och detta kostade inte speciellt mycket. Mycket trevlig personal. När vi kom vid lunchtid, var rummet redan städat och vi fick checka in direkt. Vi blev också bjudna på kaffe och kaka. Frukosten var utmärkt. Underbar personal som var behjälplig och ordnade så vi fick låna kort att ladda på tunnelbanan och som tog hand om våra väskor efter utcheckningen. Allt löstes så enkelt. Hit återvänder vi gärna

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Kerstin725
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Kära Kerstin,

Vi tackar ödmjukast för er recension här på TripAdvisor och för er vistelse hos oss.

Det glädjer oss att du trivdes fint med oss och att ni kan tänka er att komma tillbaka :)

Varmt välkomna tillbaka !

Receptionsavdelningen
Maudes Hotel Enskede Stockholm