TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Inget sängbord. Alldeles för få sittplatser på frukosten, inte så kul att behöva sitta i en soffa med främlingar när man reser själv. Frukosten var nästan obefintlig, min internatskola har bättre frukost... Ingen info på bokningsbekräftelsen om att rummet skulle betalas på plats (fast de krävde mina kortuppgifter), trodde att det hade debiterats för längesen. Min mobilladdare hade gått sönder och jag visste att jag inte hade tusen spänn på mitt kort, men nej det gick inte att skicka en faktura på det (jag har själv jobbat på hotell och där är det superenkelt att skicka en). Receptionisten tittade på mig med "lilla gumman"-blicken hela tiden. Fick låna en laddare så jag kunde få igång mobilen och föra över pengar. Medan jag väntade frågade receptionisten "Har du ett kreditkort med dig att betala med då?" "Eh, nej jag äger inget?" "Ja men hur hade du då tänkt betala?" "Med ett bankkort såklart???". Hade lust att berätta för henne att det är en jäkla skillnad på kredit- och bankkort. Kommer aldrig mer hit, fruktansvärt dyrt för det man får.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack ohmigodyouguys
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2019

Hej ohmigodyouguys,

Det är väldigt ledsamt att se att du fick en sådan tråkig upplevelse med oss här på Maudes Hotel Enskede.

Ang. betalningsfrågan, har jag svårt att hitta din bokning i vårt system, därav kan jag ej se hur du bokade din vistelse hos oss. Och därefter ta reda på vad för typ av bokningsbekräftelse du fått, där det ej framgår att vistelsen skall betalas på plats.
Du får mer än gärna skicka mig ett mail ang. din bokning, så att vi får chansen att undersöka detta ang. den missvisande bekräftelsen du fick. Du är välkommen att maila : linda@maudeshotel.se.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på att du vill ge oss en ny chans. Möjligtvis om du har tillfälle att besöka Stockholm igen, vill jag rekommendera dig vårt systerhotell Hotel by Maude Solna.

Jag önskar dig en fin sensommar !

Linda

Receptionsavdelningen
Maudes Hotel Enskede
Hotel by Maude Solna
Maudes Hotel Solna Business Park

Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt litet familjärt hotell som passade oss bra när vi besökte vänner i Enskede. Trevlig personal, fina rum och mysig veranda där man kan ta en kopp kaffe eller bubbel.
Lugn frukost med bra utbud. Gratis parkering.
Rummet saknar luftkonditionering vilket gjorde att det blev väldigt varmt på rummet.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Ull-123

God förmiddag Ull-123,

Vad fint att se att du tycktes trivas fint hos oss här på Maudes Hotel Enskede.
Det glädjer oss att du uppskattar det våra rum och verandan. Jag ska berätta för mina kollegor om er fina feedback!

Dessvärre har detta äldre hus ingen AC på rummen. Jag hoppas att ni öppnade upp fönsterna och bad om en fläkt, vilket svalkar rummet till viss del iallafall när det är varmt utomhus!

Vi önskar er en fin sensommar och varmt välkommen tillbaka när ni får tillfälle att besöka Enskede igen.

Hälsningar
Maudes Hotel Enskede med personal

Omdömet skrevs 18 juli 2019

Beläget nära kommunikationer. Nära till Globen och sköna Söder. Enkelrummen är belägna mot rondell med trafik som man främst stördes av från 06.00 på morgonen. Avgaslukt från trafiken på rummet vissa tider.Frukost serverades i samma rum som receptionisten arbetade i. Vill inte återvända.

Rumstips: Dubbelrummen vetter mot äldre villaområde och är nog inte lika trafikstört
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack vackrast

Hej vackrast,

Tack så mycket för att du lämnar en recension om er vistelse här på TripAdvisor om din vistelse här hos oss på Maudes Hotel Enskede.

Tråkigt att se att vi inte levde upp till dina förväntningar.
Vi tar till oss er feedback och önskar dig en fin sensommar !

Receptionsavdelningen
Maudes Hotel Enskede

Hotel by Maude Solna
Maudes Hotel Solna Business Park

Omdömet skrevs 11 mars 2019 från mobil enhet

Detta är ett litet familjärt och trivsamt hotell! Här känner man sig som en välkommen gäst och all personal är både hjälpsamma och trevliga. Rummen är ganska enkla. Allt är rent, snyggt och funktionellt. Bra parkering utanför och tunnelbanestation tvärs över vägen. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack yoy27
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2019

Hej yoy27,

Så fint att se att ni trivdes bra hos oss på Maudes Hotel Enskede.
Vi blir så väldigt glada att se att ni trivdes med oss, precis som vi trivdes med att ha just er som våra gäster.

Vi hoppas på att ni återkommer till oss när tillfälle ges. Alternativt att ni har något ärende på andra sidan stan i Solna/Sundbyberg, där har vi våra två systerhotell belägna. Hotel By Maude & Maudes Hotel Solna.

Vi önskar er en fin vår och varmt välkomna åter

Receptionsteamet på Maudes Hotel Enskede

Omdömet skrevs 25 september 2018

Trevlig personal. Glömde guldkedja på rummet men personalen ringde upp och berättade. Rent och fräscht. Skön säng. Lugnt område. God frukostbuffe´. Fri parkering. Nära till tunnelbana och Stockholm. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack ulf111