TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 11 mars 2019 från mobil enhet

Detta är ett litet familjärt och trivsamt hotell! Här känner man sig som en välkommen gäst och all personal är både hjälpsamma och trevliga. Rummen är ganska enkla. Allt är rent, snyggt och funktionellt. Bra parkering utanför och tunnelbanestation tvärs över vägen. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack yoy27
Sunshine64790955960, Reception på Maude's Hotel Enskede Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2019

Hej yoy27,

Så fint att se att ni trivdes bra hos oss på Maudes Hotel Enskede.
Vi blir så väldigt glada att se att ni trivdes med oss, precis som vi trivdes med att ha just er som våra gäster.

Vi hoppas på att ni återkommer till oss när tillfälle ges. Alternativt att ni har något ärende på andra sidan stan i Solna/Sundbyberg, där har vi våra två systerhotell belägna. Hotel By Maude & Maudes Hotel Solna.

Vi önskar er en fin vår och varmt välkomna åter

Med vänliga hälsningar
Receptionsteamet på Maudes Hotel Enskede

Omdömet skrevs 25 september 2018

Trevlig personal. Glömde guldkedja på rummet men personalen ringde upp och berättade. Rent och fräscht. Skön säng. Lugnt område. God frukostbuffe´. Fri parkering. Nära till tunnelbana och Stockholm. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack ulf111
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Bra mellanklasshotell för pengarna. Rent och snyggt.
Bra frukostbuffe i trevlig miljö. Nära till tunnelbanestation. Trevlig personal. Gratis parkering. Tyst och lungt område.
Återkommer gärna. Lätt att hitta till.

Tack PerLena
Omdömet skrevs 23 augusti 2018

Fint bemötande. Fick ha rummet någon timma extra för att vi skulle på begravning. Trevliga tjejer i receptionen. Bra läge och gratis parkering. Terassen var skön att tillbringa på kvällen, då det var väldigt varmt.

Tack Gunilla K
Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Bra läge framförallt när man kommer til Stokolmmd bil, gratis parkering.
T-banan intill gör att man ändå smidigt tar sig in till stan.
Rent och fräscht, bra rum, rena handdukar varje dag. Trevlig personal och tillgång till kaffe, te hela dagen.

Tack evan482