Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
Travelocity
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Var här på konferens med jobbet i maj. Vackra omgivningar. Sjöutsikt är alltid toppen! Fin frukostbuffé. Mycket god middag på gränsen till utmärkt. Något smal säng. Konferensrummen bra. Ett ställe som jag tänka mig att återvända till. Rätt långt ut på Lidingö.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack KlJPe
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Denna vistelse var helt perfekt. Blev uppgraderade av Paulina i receptionen till en fin svit med balkong. Poolområdet och drinkarna var goda. All personal var så trevlig och tillmötesgående. Middagen och frukosten får 10/10. Kunde inte bli bättre.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack fannyavendano4
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Gillade
· Läget på anläggning var bra, lugnt och fint område med fina promenadstråk. Måndagens meny inklusive den personal som serverade, mycket omtänksam servitris.
Ogillade
· De finns en hel detaljer som måste förbättras för att man ska få bra intryck. De kunde inte presentera en meny på papper hade missvisande information om vad som kunde serveras på sin anslagstavla och även webbsidan mot vad som sedan gick att erhålla. Väldigt diffust om vilka priser som gällde. När vi sedan beställde in rödvin till maten och den serveras med omgivningstemperatur(26 grader). Vi påpekade de hela och fick svaret att de inte kunde göra något åt det. Sängarna var för mjuka så ryggarna mådde inte så bra efter några nätter.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Inge903
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Vi fick superbra service, stället var riktigt mysigt. Pool-området funkade lika bra i regn som i solsken och frukosten var fantastisk! Bra kvalité på sängarna, sov riktigt gott! Det enda som inte var bra var drinkarna vi beställde innan maten.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Angelica S
Omdömet skrevs 9 juni 2021 från mobil enhet

Fint men litet poolområde. Uppvärmd pool ( liten) och stor bastu. Området är litet och stolarna färre än gästerna då det blir lite hets runt lediga stolar :) Fin bar precis vid poolrnnoch en stor brygga vid havet. Fina promenad vägar längs vattnet.
Plus att man får vara vid pool området även efter utcheckning.
Rummet, tja litet och utan charm, definitivt behov av renovering. Det lilla badrummet var renoverat och fint.
Maten var fräsch och enkel. Som alltid med sommarpersonal blir det endel missar i serveringen. Artig och trevlig personal.

Själva hotell byggnaden är från 80 talet i betong med nålfiltsmattor och bruna fönster.
Kunnig och trevlig perso i receptionen.

Inte riktigt värt pengarna än men jag tror att de kommer att bli toppen allteftersom renovering tilltar.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack kalleviken