“Överraskande bra”
Omdöme om Aifur Krog & Bar

Aifur Krog & Bar
Boka med
Aifur Krog & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Aifur Krog & Bar är döpt efter det legendariska vikingaskeppet Aifur och är resultatet av 15 års samlande av kunskap och forskning om livet, maten och kulturen från åren 700-1100, toppat med duktig och kunnig personal i en fantastisk lokal i Gamla Stan. Vi har ett historiskt inspirerat kök och även en separat bar för den som bara är törstig. Krog & bar, allt i ett.
Omdömet skrevs mars 8 2017

Kul inramning på ett koncept som passar kanske bäst för turister. Personalen är mycket hjälpsam och engagerar sig redan vid dörren. Maten är bra men det är ganska traditionell och vällagad.

Tack McMaccan

Omdömet skrevs januari 29 2017 från mobil enhet

Underbar mat, mycket god service, rolig och trevlig personal. Flexibla och trevlig underhållning. Mjöden måste testas!!

Tack Nathalie L
Omdömet skrevs januari 29 2017 från mobil enhet

Måste upplevas går inte att beskriva med ord. Trevlig personal superb service. Godaste maten som går att få för pengar. Och honungsmjödet.... it's to die for... ;)

Tack Charvin M
Omdömet skrevs januari 27 2017 från mobil enhet

Omhändertagande, härlig personal, inspirerande meny och mycket god mat! Mjöd kan mycket väl bli mitt nya livselixir!

Tack hilleborg
Omdömet skrevs januari 17 2017 från mobil enhet

Visst, E-Type kanske mest är känd för sin musik men han kan det där om vikingar och mat också.

Menyn går att hitta på Aifurs hemsida och innehåller någonting för de flesta. Jag valde hjorten som var utomordentligt god och vällagad, tillsammans med veckans mjöd från Sverige som rekommenderades av serveringspersonal.

Kort och gott: mysig stämning och väldigt god mat. Kommer återbesöka!

Tack Max R

Resenärer som tittade på Aifur Krog & Bar tittade också på

Besökt Aifur Krog & Bar? Berätta vad du tyckte!