“Supertrevlig kvarterskrog ”

Kök: Europeiskt, Franskt, Fisk och skaldjur, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En av mina favoriter, bra nivå på mat, service och framför allt atmosfär. Ofta enkelt att få bord om man är flexibel med tiden.

Tack Tomas S

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Även om läget är lite avsides är denna franskinspirerade pärla värd ett besök. Trevlig atmosfär, personal som på alla sätt kan sitt jobb och en bra meny är nödvändiga ingredienser för en bra middag.
Förrätterna är välkomponerade men små med tanke på priset men det kompenseras av väl tilltagna varmrätter. Vällagat och smakrikt. Fin vinlista med fransk övervikt men alla väsentligheter finns med.
Daphne’s kan varmt rekommenderas.

Tack Anders N
Omdömet skrevs 7 oktober 2017

Så här ska en fransk bistro vara, härlig inredning, mysig stämning, positiv och blandad publik (inkl hundar i baren…), klassisk menu och hög stämning. Gå dit!

Tack Trapric
Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Vilket ställe, älskar detta! Bästa servicen av tjejen med långt brunt platt hår. Härlig stämning, avslappnat, fin belysning. Förrätt Burratan var magisk, hade kunnat äta massor. Huvudrätt Råbiff, oerhörd god! Rekommenderas så!

Tack 95 089 402
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Superbra service, uppmärksamma, trevliga och glada. Hög trivsel och mysig restaurang.
God mat som levererades snabbt till vårt bord.
Tredje gången jag varit där och är alltid lika nöjd.

Tack Sessan L

Resenärer som tittade på Daphne's tittade också på

Besökt Daphne's? Berätta vad du tyckte!