“God mat och trevlig personal!”
Omdöme om Supper

Supper
Rankad som nr 79 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Bakom idén till Supper ligger en enorm kärlek till Sydamerika och dess kultur, mat, dryck och musik. Men även det glada och sociala sättet att äta på. Våra gäster är våra vänner och dem vill vi ta med på en upplevelse som berör alla sinnen. Maten och drycken ska inte bara smaka fantastiskt, utan även vara härlig att se på och serveras i en miljö som präglas av den sydamerikanska värmen. Eftersom gemenskapen kanske är det allra viktigaste i sydamerikansk kultur så har vi valt att servera maten i mitten av bordet för en social upplevelse där sällskapet delar på rätterna. Det ska vara enkelt, avslappnat och spontant! Kanske finns dina nya vänner bara något bord bort? Stureplansgruppen driver Supper Stockholm tillsammans med Daniel Holgersson, Philip Larsson och Martin Karlsson.

God mat och mycket trevlig personal! Kommer gärna hit igen. Alla rätter kom samtidigt var där på lunchen gick smidigt och snabbt. Underbar brownie bit efter maten!!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack marejj

Omdömet skrevs 21 september 2020

Supper var verkligen mitt favorit ställe tidigare , men nu har jag varit i Sturegallerian två tillfällen och båda har varit en stor besvikelse. Trött personal och maten inte lika bra.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Camilla62
Omdömet skrevs 16 september 2020

Lite svårt att hitta till en början, man måste gå in genom Sturegallerian och upp för en rulltrappa. Finns valmöjlighet att sitta inne eller ute. Jag tycker utedelen var mycket trevligare och att det lagts mycket mer krut på inredning och att få till rätt känsla, så rekommenderar att man bokar ett bord ute.

Vi började med att beställa en fördrink -Si Claro, som var fanatiskt god (iallafall om man gillar söta drinkar) med smak av vit choklad och rabarber. Vi beställde in ytterligare en omgång till efterrätt.

Bra och trevlig service, när rätterna kom in tog sig servitrisen tid att berätta ingående om varje rätt och tanken bakom smakkombinationerna, vilket vi verkligen uppskattade! Vi delade på ganska många rätter men dom som stack ut var rödräka med rödkål samt majskolvarna, båda fantastiskt goda!

Till efterrätt delade vi på en marängsviss som vi ger toppbetyg. Klassiska smaker men med en liten tvist + otroligt gott med mjuk maräng på toppen.

Jätte mysigt ställe, bra service och god mat. Hit kommer vi gärna igen!

Datum för besöket: september 2020
Tack Sofiefrew
Omdömet skrevs 14 september 2020

Vi bokade bord på uteserveringen. Härlig sensommarstämning där ute. Vi delade på flera smårätter och fick bra guidning av servitrisen både gällande mat och dryck. Bäst var småtacosen och chilin. Kanske inget ställe jag skulle ta med familjen på med perfekt för en kul middag med vännerna.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Anna-Maria H
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk god mat, rekommenderar verkligen! Vi beställde in flera rätter och delade. Allt var jättegott, bäst var Chilin, grissidan och tacosen med räkor.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack isabelles360

Resenärer som tittade på Supper tittade också på

Besökt Supper? Berätta vad du tyckte!