“Vilken service och mat!!!”
Omdöme om Supper

Supper
Rankad som nr 61 av 3 497 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Bakom idén till Supper ligger en enorm kärlek till Sydamerika och dess kultur, mat, dryck och musik. Men även det glada och sociala sättet att äta på. Våra gäster är våra vänner och dem vill vi ta med på en upplevelse som berör alla sinnen. Maten och drycken ska inte bara smaka fantastiskt, utan även vara härlig att se på och serveras i en miljö som präglas av den sydamerikanska värmen. Eftersom gemenskapen kanske är det allra viktigaste i sydamerikansk kultur så har vi valt att servera maten i mitten av bordet för en social upplevelse där sällskapet delar på rätterna. Det ska vara enkelt, avslappnat och spontant! Kanske finns dina nya vänner bara något bord bort? Stureplansgruppen driver Supper Stockholm tillsammans med Daniel Holgersson, Philip Larsson och Martin Karlsson.
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Med servicen på topp och fulländad mat kan jag inte annat än lämna mina varmaste rekommendationer.

Atmosfären gör det inte sämre.

Tack Sightseer594352

Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Atmosfär: Otroligt mysigt. När man kommer in till resturangen får man först gå igenom otroligt fin gång. När man sen kommer in till själva resturangen så känns allt perfekt. Bra musik och trevlig personalResturangen har som ett sydamerikanskt tema som känns av och märks tydligt.
•••••

Mat och dryck: Helt fantastisk mat och dryck. Vårt sällskap beställde några smårätter och allt gifte sig magiskt. Jag har aldrig smakat Sydamerika på det här sättet. Jag tog även en alkoholfri passionsfrukt mojito som var väldigt god. Har inte haft en sådan här bra kväll på länge.
•••••

Prisvärdhet: Ganska bra priser med tanke på kvalitén på maten och hela upplevelsen av resturangen.
••••

5+5+4=14
14/3~4,67~5

Tack julia_dahlstedt
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Supermysigt med känsla av sitta hemma. Jättebra mat, trevligt med små portioner så att det blir stor variation på maten.
Trevlig och avslappnad personal som tar sig tid att förklara och rekommendera olika maträtter.

Tack Richard J
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Superbra restaurang med bra matutbud. Väldigt trevlig personal som tar sin tid att hjälpa till med mat och vin. Goda smårätter som är bra att dela i sällskapet. Goda desserter!:)

Tack olivenzzz
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Maten på stället var supertrevlig. Koriander i allt vilket jag älskar men kan nog vara jobbigt om man inte gillar det - koriander är ju en riktig vattendelare. Personalen var dock inte alls bra. Ganska ouppmärksam och har inte full koll. Vi skulle få bord inom 10 minuter men fick vänta en timme utan ursäkt, och killen som serverade oss glömde vårt vin så de fick vi också säga till om. Personalen stod hellre i gäng och pratade med varandra än att kolla till gästerna tyvärr. Kändes som att man "störde" deras häng när man var tvungen att fråga vart ens vin till maten tagit vägen...

4  Tack Terese E

Resenärer som tittade på Supper tittade också på

Besökt Supper? Berätta vad du tyckte!