“Riktigt trevlig lokal och stämning & bra mat”
Omdöme om Supper

Supper
Rankad som nr 47 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Bakom idén till Supper ligger en enorm kärlek till Sydamerika och dess kultur, mat, dryck och musik. Men även det glada och sociala sättet att äta på. Våra gäster är våra vänner och dem vill vi ta med på en upplevelse som berör alla sinnen. Maten och drycken ska inte bara smaka fantastiskt, utan även vara härlig att se på och serveras i en miljö som präglas av den sydamerikanska värmen. Eftersom gemenskapen kanske är det allra viktigaste i sydamerikansk kultur så har vi valt att servera maten i mitten av bordet för en social upplevelse där sällskapet delar på rätterna. Det ska vara enkelt, avslappnat och spontant! Kanske finns dina nya vänner bara något bord bort? Stureplansgruppen driver Supper Stockholm tillsammans med Daniel Holgersson, Philip Larsson och Martin Karlsson.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra prisnivå och bra mat! Trevligt bemötande och lokalen är riktigt sjysst! Kunde kanske önska att maten var stråt vassare för att ge toppbetyg. Att byta ut santa marias nachos mot ngt lite mer exotiskt tycker jag t.ex. att man kan förvänta. På det stora hela en riktigt bra upplevelse!

Tack Carsten J

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mycket bra mat! Vi var två som delade på fyra rätter. Det var precis lagom för oss. Då orkade vi en efterätt också. Och så det allra bästa, servicen. Helt igenom perfekt!

Tack ErikChaos
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

En riktigt trevlig restaurang med god mat och personal i världsklass.
Ta en god drink i baren innan eller efter maten och häng kvar i den härliga stämningen som restaurangen bjuder på.

Tack Karin B
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Annorlunda restaurang med ingång genom en kullerstens belagd gata med elledning hängande kors och tvärs i taket. Sydamerikanskt tema med små rätter atg dels på. Vi provade bl.a. griskind, tonfisk, räkor pulled pork, Duktig bartender som levererade grymma mojitos. Trevligt och välsmakande!

Tack SwedeOnTour12
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Vi var 11 kollegor som njöt av maten och lokalen. Personalen var supertrevliga och som vet hur maten ska presenteras och få oss gäster att trivas. Vi har en i sällskapet som är vegan och han var också mycket nöjd med sin mat. Klart ett matställe jag vill ta med mig familjen till.

Tack IreneJK

Resenärer som tittade på Supper tittade också på

Besökt Supper? Berätta vad du tyckte!