“En vanlig söndag kväll”

Supper
Rankad som nr 27 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Bakom idén till Supper ligger en enorm kärlek till Sydamerika och dess kultur, mat, dryck och musik. Men även det glada och sociala sättet att äta på. Våra gäster är våra vänner och dem vill vi ta med på en upplevelse som berör alla sinnen. Maten och drycken ska inte bara smaka fantastiskt, utan även vara härlig att se på och serveras i en miljö som präglas av den sydamerikanska värmen. Eftersom gemenskapen kanske är det allra viktigaste i sydamerikansk kultur så har vi valt att servera maten i mitten av bordet för en social upplevelse där sällskapet delar på rätterna. Det ska vara enkelt, avslappnat och spontant! Kanske finns dina nya vänner bara något bord bort? Stureplansgruppen driver Supper Stockholm tillsammans med Daniel Holgersson, Philip Larsson och Martin Karlsson.
Omdömet skrevs mars 15 2017 från mobil enhet

Trevlig miljö, blev lite orolig när vi kom fram till Supper, såg inte ut som någon "flott" restaurang , men blev överraskad när vi kom in. Vi blev väldigt trevligt bemötta (Nina) var så hjälpsam å kunnig maten var super god men inte den peruanska salladen. Vi tog 8 små rätter å delade. Priset var väl normal pris för Stockholm. Drinkarna var goda

1  Tack nolis88

Omdömet skrevs mars 14 2017

Goda fräscha drinkar. Vi fick tips från servitrisen om att beställa in flera små rätter och sen dela. Ett mycket bra tips. Alla rätter var väldigt goda och smakrika. Testar gärna baren nästa gång såg mysig ut.

1  Tack Lena T
Omdömet skrevs mars 12 2017

Personligt bemötande utan att vara påträngande. Alltid positivt. Good vibes.
Kyparen berättade om maten och upplägget, mycket trevligt.
Maten? Fantastisk. Bra balans sälta/kryddning och rejäla portioner.
Förvånansvärt brett dryckesutbud.
En maträtt var inte ok, full refund.
Definitivt ett ställe vi gärna går ut till igen.
Full förståelse över sina toppbetyg här.

1  Tack jillae
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Helt otroligt god mat! Ligger bra läge. Kan dock tycka att priserna ligger lite högt men oavsett så är maten jättebra

1  Tack Sanna N
Omdömet skrevs mars 8 2017

Här serveras en sorts tapasmeny, fast med latinska rätter. Vi åt bl a en chiligryta som var fantastisk och vegetariska småtacos i mjukt tortillabröd.

Tack Lars B

Resenärer som tittade på Supper tittade också på

Besökt Supper? Berätta vad du tyckte!