Vio.com
Priceline84 US$
ZenHotels.com109 US$
Omdömet skrevs 4 september 2022 från mobil enhet

Jag vet inte vart bilderna som finns här är tagna för så ser det inte ut. Vårt rum var jättefint men det är som om de glömt att det skulle vara ett hotellrum. Det fanns ingen badrums spegel,inga attiraljer alls där inne ,en vattenkokare lite pulverkaffe och det var allt. Sängarna var väldigt bekväma . Frukosten är ett skämt,,,hela hotellet är en byggplats med massa saker som står överallt,ofärdigt stökigt och bara inte alls vad som utlovas på bilderna.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Eyescreamtattoo
Omdömet skrevs 9 juni 2022 från mobil enhet

Hotellet har stora men slitna rum, badrummet är fräscht men väldigt litet, nätverket var uselt. Frukosten var väldigt enkel och innehöll det mest hårdkokta ägg jag sett. Jag vet inte vad som varit där tidigare, mejeri? Slakteri? Gamla kakelväggar i matsalen. Rummet kändes rent och städat men helhetsintrycket är att det absolut inte är prisvärt!

Rumstips: Välj ett annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste ensam
Tack Alfnorberg
Omdömet skrevs 4 juni 2022 från mobil enhet

Ligger ganska centralt med gångavstånd till t-bana och Drottninggatan. Hotellrummet var stort och fräscht. Badrummet var väldigt litet och duschdraperiet klistrade sig fast på kroppen när man duschade. Frukosten var inte särskilt bra och ”frukostlokalen” kändes ofräsch.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack H35348
Omdömet skrevs 16 maj 2022 från mobil enhet

Rummet var stort medan badrummet var pyttelitet och hade ett duschdraperi vilket jag tycker är ohygieniskt. Det var mycket lyhört, vi hörde vad grannarna pratade om och pga dörrstängarna på alla dörrar smällde det till långt in på natten. Frukostbuffén var väldigt enkel men mättande. Hotellet låg relativt centralt med gångavstånd från T-centralen, Arlanda Express och City. Heltäckningsmatta överallt, skönt för fötterna men dåligt för allergiker. Hiss finns! Sängarna var bekväma.

Rumstips: Ha öronproppar med er för det smäller rejält i dörrarna.
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack dimag572
Omdömet skrevs 7 november 2021 från mobil enhet

Ett Jättetrevligt hotell i ett lugnt men centralt läge. Något slitet men det hade mycket atmosfär. Vi fick ett stort trevligt rum och det var verkligen tyst och lugnt på hotellet.
Ett riktigt mysigt alternativ till de stora hotellkedjorna

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Sverigesemestraren