FindHotel
SPARA 22 US$
Orbitz.com88 US$
eDreams95 US$
Omdömet skrevs 28 mars 2020 från mobil enhet

Bokat för övernattning med familjen en natt. Väl framme var receptionen stängd, utan info om hur nyckel skulle hämtas ut. Efter att ha letat hittade jag ett nummer som beskrev hur jag skulle hitta nyckeln och som la till att frukost inte heller skulle serveras på morgonen pga få gäster. Har all förståelse för att corona påverkar service men det minsta man hade kunnat begära som gäst var att innan vistelsen få mail med info om vad man skulle förvänta sig så man skulle ha chansen att boka annat hotell. Intrycket blev så dåligt att vi bokade annat hotell omedelbart och fick kasta pengarna i sjön.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Berkita
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Andra och sista gången vi bor här. Trodde klagomålen var åtgärdade.
Rums- och trapphusdörrar saknar tätad isolering. Buller och bång hela tiden av yngre boende. Ingen fungerande tv. Frukosten i smalaste laget. Stämmer ej med reklambilder.

Rumstips: Välj annat boende
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 90pera
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Smidig incheckning
Stort rum i gammal byggnad
Gillar man ett ”personligt” hotell med karaktär då gillar man detta
Bra städning av rummen samt många stora toaletter/badrum
Tyst och lugnt utan störning från andra gäster eller trafik utanför
15 min till närmsta tunnelbana
Sköna sängar

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Jet370886
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger lite undanskymt men ändå nära centrum. Är av enklare standard men ändå helt ok. Slitet men ändå städat. Frukosten var väldigt basic, inget som stack ut på varken positivt eller negativt sätt. Kan rekommenderas som övernattningsboende men kanske inte som ett mysigt weekendboende.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack F3787KYtommyh
Omdömet skrevs 28 maj 2019 från mobil enhet

By far det äckligaste hotellet jag har varit på. Rummet motsvarade verkligen inte beskrivningen eller hur det presenteras på hemsidan. Det var enormt smutsigt, toaletten luktade förfärligt och vattnet i duschen var iskallt. Det var extremt lyhört och jag vaknade flera ggr av ljudet från grannar och hotellgäster som gick i korridoren. Vi hade bokat två nätter men checkade ut redan efter första natten. Jag kommer inte att sätta min fot där igen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack denisesandstrom