“Imponerade inte”

Rankad som nr 190 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Bra för: Större grupper
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Var fö första gången på miss Voon.
Trevlig lokal, väldigt bra och välkomnande service men tyvärr inte mat som imponerade - alls. Var visserligen mer fokuserad på samtalet runt bordet än själva matupplevelsen men blev inte överraskad/imponerad alls. Sista rätten -Cod - snarare tvärtom. Tyvärr.

Tack Nicki v

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Hade höga förväntningar på detta ställe, men blev djupt besvikna. Maten var god, men servicen var under all kritik. Vi fick först be om menyerna som inte kom in förrän efter 10 minuter. Vi blir inte serverade varken vatten eller blir tillfrågade att beställa dryck. Vi får själva be personalen om att beställa och de är inte heller särskilt engagerade i att hjälpa och informera om konceptet. Ingen i personalen kommer fram och frågar hur något smakar. Personalen var inte heller uppmärksam på gästerna och vi får nästan ställa oss upp och vinka för att få kontakt med någon. Vi bad en servitör om notan, får vänta 10 minuter innan vi bestämmer oss för att be om den igen då förra servitören tydligen glömt bort oss.
Vi visste att detta ställe var dyrt, vilket vi var beredda på, men då ska självklart servicen också fungera. Inte värt att gå hit.
madebyw.se

Tack Made by W
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Började i baren med spännande drinkar och bra musik. Flyttade över till restaurangen för en lång underbart välsmakande middag. Vi valde en avsmakningsmeny som vi drack saké och öl till. Serveringspersonalen gav väldigt bra service och klockrena råd då vi önskade en helhetsupplevelse. Rätterna var himmelskt goda. Favoriterna var råbiffen med ingefära och wraps med fläsksida. Sista rätten med lamm nådde inte samma nivå som övriga rätter. För lite grillad och lite för tung efter många rätter. Överlag ändå bästa smakupplevelsen på mycket länge. Serveringen skedde i lagom takt. Var både personlig och vänlig. Ljudnivån överlag var överraskande bra med tanke på att det var fullsatt och musik från DJ i baren strömmade ut i högtalarna. Vi ger de bästa av rekommendationer och kommer gärna tillbaka!

Tack towi_swe
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

En mycket trevlig kväll på Miss Voon. Det var andra gången jag var där, och jag blev minst lika nöjd nu. Svårt att välja bland alla spännande rätter. Alla väl ”fiffade” med roliga detaljer. Hummertacos och black cod fick det bli denna gång. Och en kula sorbet till efterrätt. Mums!!

Tack birdiebixz
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Besökte denna restaurang en onsdag kväll tillsammans med en vän. Vi kunde inte motstå att välja sjurätters smakmenyn för 798 kr. Det var värt varenda krona. Helt magiskt goda rätter med sådana fantastiska smaker. Vi hade också fantastisk service.

Tack UlrikaS3

Resenärer som tittade på Miss Voon tittade också på

Besökt Miss Voon? Berätta vad du tyckte!