Spara
Höjdpunkter från omdömen
Nice fika i solen!

Här skådas inga bekymmer! Allt är dukat och bara att slå sig till ro och avstånden avgörs av den ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juni 2020

Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 168 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
Abbamuseet
307 omdömen
från 29,52 US$
från 18,89 US$
från 32,81 US$
från 18,58 US$
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Var där och åt i samband med Häxorna från Eastwick —åt deras teatermeny!!
Snälla försök servera två alternativ -ett med ev fisk!!
Det var ganska mastigt med alla grönsaker om Du ej är van vid denna typ av mat
Blev mycket sjuk under natten -både jag och min man!!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Monica O
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Besökte Cirkus för att se Häxorna i Eastwick, vi lyckades i sista minuten att få tag i 2 biljetter på rad 6 mitt i salongen, vilket var mycket bra platser.
Fungerade helt ok i pausen att beställa något att dricka i baren och hinna dricka upp innan akt 2.
Cirkus är toppen och likaså föreställningen.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack MajsanH
Omdömet skrevs 3 november 2019

Första gången vi var i denna lokal. Själva musikalen Häxorna i Eastwick var helt superbra. Fantastiska artister vilket ger kvällen ett stort plus. Men själva salongen var en annan femma. Väldigt sliten lokal. Stolarna var helt nersuttna och knarriga. Svårt att ta sej mellan bänkraderna. Dåligt med trappräcken vilket gjorde det helt livsfarligt att gå neråt i trapporna. Men det är ju en gammal anrik lokal förstås. Vi hade förbokat ett glas bubbel i pausen och det funkade klockrent. Ingen trängsel och en skön restaurang miljö fick vi sitta i.

Tack micke h
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

En musikal på Cirkus.
Själv salongen med scenen är väldigt bra. Man ser bra från alla platser och det känns intimt.
Väldigt bra akustik och både tal och sång är tydligt.
Tyvärr dras betyget ned av köer. Långa köer till toaletter, både innan, i pausen och efter. Det är dessutom väldigt trångt i foajén vid pausen och när du lyckas få något att dricka efter ännu en lång kö gäller det att hålla i muggen så det inte spills av alla knuffar.
Men som underhållning är lokalen perfekt.

Tack 2massjodin
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Åt middag i baren innan musikal. Fantastisk mat och suverän service! Bra koncept att kombinera rätterna själv.
Och väldigt god prosecco!

Tack maliinellii