TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 17 oktober 2018 från mobil enhet

Sämsta skiten jag varit med om. Min chef bokade åt mig och en kollega. Kom dit och tjejen i receptionen sa att det inte fanns någon bokning i våra namn och ville att vi skulle gå så fort som möjligt för hon skulle stänga kassan. Gick ut och ringde min chef och han sa att han hade uppgett kreditkortsnummer osv när han bokade via telefon men sa till oss att prova uppge hans namn. Knackade på och försökte förklara att det kanske blivit ett missförstånd och försökte förklara att bokningen kanske stod i min chefs namn men tjejen avbröt oss och skrek att hon vet mycket väl vilka gäster som bor på hotellet och vi är inte några utav dem. Känner mig väldigt kränkt av det här bemötandet och där stod vi kl22 på kvällen och ingenstans att sova i stockholm. Min chef ringde direkt upp tjejen i receptionen och tydligen hade hon skickat ett mail kl20 där hon förklarade att vi inte fick plats. Riktigt dåligt, åk inte dit för tydligen är det inte säkert att man får sova där

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack joakims928
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2018

Thanks for your feedback Joakim. Sorry to hear that you felt this way. We strongly recommend that if you want to definitely secure a reservation at our hostel, to be more organized and book in advance so that you definitely know that you have a reservation. The receptionist had already explained this to your boss that the reservation was not confirmed and even sent an email at 20:00 to inform your boss that we were not holding a reservation under your boss's name or your name. It sounds like your boss did not guarantee your stay, so therefore it sounds more common sense to take up the issue with your boss directly instead of taking it out on us. When your boss tries to make a last minute booking, there is no guarantee that we have beds available so short notice. We wish you all the best on your accommodation search in Stockholm! Kindly Charmaine CBP

Tack för din feedback Joakim. Ledsen att du kände det här. Vi rekommenderar starkt att om du definitivt vill säkra en bokning på vårt vandrarhem, att vara mer organiserad och boka på förhand så att du definitivt vet att du har en reservation. Receptionisten hade redan förklarat detta till din chef att bokningen inte var bekräftad och till och med skickat ett mail klockan 20:00 för att informera din chef om att vi inte hade en reservation under din chefs namn eller ditt namn. Det låter som att din chef inte garanterade din vistelse, så därför låter det mer vanligt att ta upp problemet med din chef direkt istället för att ta ut det på oss. När din chef försöker göra en sista minuten bokning, finns det ingen garanti för att vi har sängar tillgängliga så kort varsel. Vi önskar er allt bäst på ditt boende sök i Stockholm! Vänligen Charmaine CBP

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Superhärligt ställe med fräsha rum och dushar, trevlig personal och bra frukost! Riktigt prisvärt. Nära till både centralstationen och centrum. Härlig och mysig inredning och allmäna utrymmen! Tipsar alla!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Ellen Ö
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018

Tusen tack Ellen för återkopplingen! Härligt att höra att du trivdes så bra som helst.
Välkommen tillbaka! Mvh Charmaine CBP

Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Super trevlig personal, bra pris. Rent och fräscht och mysigt. Liten upptäcksfärd att hitta duscharna men bara mysigt att promenera runt. Du fick en karta med dig men roligare att vandra runt.
Härliga detaljer med skön gammal stil.

Blev uppgraderad från ett 2 bädds privat rum till ett 4 bädds privat rum.

Går att jämföra med ett två stjärnigt hotell.

Det absolut bästa vandrarhem jag bott på och rekommenderas varmt. Kommer definitivt tillbaka

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack joddelin
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2017

Thanks so much for sharing your experience with us! Great that you enjoyed your stay and we shall see you next time :) Regards, Oliver CBP

Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Har varit här vid flera tillfälligt . Mycket trevlig personal . Bra och prisvärd frukost för 60 kr extra mitt i centrum . Nära Stockholm central station . Gångavstånd till de flesta sevärdheter . Måste bokas lång i förväg . Brukar boka privat rum för två eller 4 . Kommer att komma tillbaka . Prisvärd .
För alla åldrar .

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Maribel6565
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017

Thanks so much for staying again and sharing your experience with others. We welcome you back! Regards, Oliver CBP

Omdömet skrevs 27 mars 2017

toppen ställe! Du blir mycket trevligt bemött får en guidad tur på var allt du kan behöva finns.All personal var urtrevliga. både rummen och de allmäna utrymmerna är ljusa, välkomnande och praktiska. frukost sälgs till rimligt pris och är god och mättande.
dessutom anordnar de diverse aktiviterer under veckorna mycket trevligt.
Mer en känsla av att kär vän på besök än att man hyr en säng.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam
Tack mariaS4540DE
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Thanks for such kind words! We hope to see you again :) Regards, Oliver CBP