TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Har varit här vid flera tillfälligt . Mycket trevlig personal . Bra och prisvärd frukost för 60 kr extra mitt i centrum . Nära Stockholm central station . Gångavstånd till de flesta sevärdheter . Måste bokas lång i förväg . Brukar boka privat rum för två eller 4 . Kommer att komma tillbaka . Prisvärd .
För alla åldrar .

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Maribel6565
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017

Thanks so much for staying again and sharing your experience with others. We welcome you back! Regards, Oliver CBP

Omdömet skrevs 27 mars 2017

toppen ställe! Du blir mycket trevligt bemött får en guidad tur på var allt du kan behöva finns.All personal var urtrevliga. både rummen och de allmäna utrymmerna är ljusa, välkomnande och praktiska. frukost sälgs till rimligt pris och är god och mättande.
dessutom anordnar de diverse aktiviterer under veckorna mycket trevligt.
Mer en känsla av att kär vän på besök än att man hyr en säng.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam
Tack mariaS4540DE
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Thanks for such kind words! We hope to see you again :) Regards, Oliver CBP

Omdömet skrevs 22 november 2016

Detta hostel är prisvärt och planlösningen på sovsalen för 12 är bra (uppdelat i två mindre rum). Sköna sängar, fluffiga kuddar och täcken. Bra med eget eluttag och egen lampa samt låsbart skåp vid sängen - något som inte alla hostel har i sovsal! Bra med kod till rummen så att man slipper komma ihåg nåt passerkort, dock lite problematiskt att man behöver kod för att komma in i hostelet igen från de privata duscharna. Glömmer man den är man fast där tills nån annan kommer om man inte vill springa till receptionen lättklädd eller i pyjamas. Har bott här två gånger och det jag anmärkte på båda gångerna var att toaletterna närmast rummen (innan för "koddörren") luktar ofräscht och att golvet på nedvervåningen är klibbigt och ofta smutsigt (syns på strumporna, nästa gång tar jag med tofflor). Sedan finns inga pappershanddukar på toaletterna - enbart vanlig handduk! Något som för mig är oförståeligt då jag inte vill dela handduk med hela hostelet efter ett toalettbesök, speciellt inte såhär i kräksjuketider. Vissa sover dessutom utan sängkläder i sina sängar, något som personalen kanske borde försöka sätta stopp för. Men personalen är jättetrevlig och jag har redan en till vistelse bokad på detta hostel nästa år, för det är ett bra ställe att bo på. Nära tunnelbana och centralen! Rekommenderas varmt trots de små bristerna :)

Datum för vistelsen: november 2016
Tack 804emiliah
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2016

Tack så mycket för din återkoppling! Vi uppskattar dina åsikter och vill ta hänsyn till dem. Vi har koder för att komma in i hostellet för säkerhet men det brukar finnas personal på plats iallafall om det skulle vara en akut problem. När det gäller andra gäster som tjuvsover utan sängkläder, vi skulle vara tacksamt om du upptäcker samma situation nästa gång att komma till receptionen och berättar för oss. Alla gäster borde sover med sängkläder för hygeniska anledningar såklart. Jag ska nämna till vår husmor om toalettrum besvär som du upplevde - tack för tipsen! Vi ser fram emot ditt besök nästa år! Välkommen tillbaka! mvh/ Charmaine CBP

Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Blev uppgraderad till ett 4-sängsdorm för tjejer istället för ett mixed. Trevlig personal, härlig innergård, sköna sängar, rent överallt, privata duschar på undervåningen. Stannade bara en natt, men kommer tillbaka. Läget är riktigt bra och nära T-centralen!

Datum för vistelsen: juli 2016
Restyp: Reste ensam
Tack linneahj
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2016

Tack så mycket för återkoppling! Kul att höra att du har haft en härlig tid här. Välkommen tillbaka! Mvh/ Charmaine CBP

Omdömet skrevs 2 april 2016

Ett av de bättre hostels jag bott på! Det var rent och fräscht på rummet och i alla offentliga utrymme. Det ligger ca 5 min gångväg från Centralen, har man mycket packning så går det en buss precis utanför som tar en dit. Går man ca 10 min så kommer man till Drottninggatan och Sergels torg. Finns många olika rumstorlekar att välja mellan. Om man inte bokar alla sängar i ett rum så får man räkna med att bo med andra men de är oftast riktigt trevliga!. Sängarna var sköna, frukosten stor och god. Fanns kostnadsfritt wifi i lobbyn. Kök, uppehållsrum och bra dusch finns! I köket finns pasta som är tillgängligt och gratis för alla.

MYCKET prisvärt och bra hostel, rekommenderar varmt till alla!

Datum för vistelsen: november 2015
Tack lovisab950
CBPmanager, Manager på City Backpackers Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2016

Tack så mycket för dina snälla ord! Vi är glada över att du har haft en härlig upplevelse.
Välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Charmaine CBP