Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Listan uppdateras ...
4449 av 451 omdömen
Omdömet skrevs 21 mars 2016

Ringde till Queens Hotell 21/3
Tänkte boka rum på Queens men efter att blivit oerhört dåligt bemött av reception tjejen som svarade i telefonen så kommer jag aldrig någonsin att försöka boka där igen.
Skicka henne på charmkurs!

Datum för vistelsen: mars 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Service
1  Tack Anders289
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sasha B, Receptionschef på Queen's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2016

Hej Anders289!

Vill först och främst tacka dig för din recension. All feedback är viktig för oss för att kunna hålla bra service till våra kunder.
Vi ska hålla en omutbildning för all personal i receptionen. Vi ber om ursäkt att du upplevt ett dåligt bemötande.
Önskar få se en framtida vistelse hos oss av dig och ditt sällskap.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Centralt hotell ok om man inte har krav. Skulle nog ge den 2 stjärnors hotell.
Hon som satt i receptionen viste inte några alternativ till att parkera bilen. Det var fullt runt om kring när vi kom.
Tre rumsbyten. Det första vi fick var inte städat och det luktade som om någon precis hade rökt där. Det andra rummet vi fick var inte heller städat.
Små slitna/dåligt renoverade rum. Badrummet var rent och fint.
Frukost rummet såg ut som vandrarhems matsal. Frukosten var ok men saknade bacon som borde finnas på ett tre stjärnigt hotell.

Restyp: Reste med familjen
Tack Pirre
Omdömet skrevs 1 mars 2016

+ bra läge, väldigt centralt, ok frukost.

- sjukt små och obekväma sängar, fick ont i ryggen och har det fortfarande 4 dagar senare.
- handdukarna luktade vinäger/surt
- dörrarna till andras rum började pipa när de inte stängdes ordentligt och detta fick jag gå ut och ordna för verkar inte som de hade koll på sånt.
- två personer i receptionen var inte de lättaste att ha och göra med, en var otrevlig och trodde hon var bättre än alla andra. Den andra kunde inte så bra svenska, svårt att prata med honom om utcheckning osv.
- Jag skulle fråga om jag kunde få en till filt till rummet då det bara var en vi fått i dubbelrummet, killen i receptionen sa att han inte kunde lämna receptionen då han var själv och hämta en filt och kopplade ut någon liten minivärmefläkt han hade vi sig och s att jag skulle ta den, jag sa nej tack..
-inte värt 2200kr för två nätter p.ga av detta och den frukosten var för dålig för det priset.
-tvn satt på fel sida så var inte så lätt att chilla och kolla tv.
- tråkig inredning

• Restyp: Reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Tina R
Google-översättning

Dear Tina R

Thank you for taking the trouble to post your review on TripAdvisor and for allowing us the opportunity to apologise here for the issues which made your stay with us less than perfect.

We have previously had good feedback about our beds and would love to know more about this issue. It would really help to send us your booking number to the contact email at the bottom. The issue about the towels have been taken up with the laundry company so that it does not occur again, appropriate routines an measures have been taken. The doors have been reprogrammed to not make sound but only to make a flashing red light instead if not closed properly. We will have a reeducation of the hotel staff to be able to handle issues such as yours in a better way.

I hope this clarifies matters; we do try very hard to make sure all our guests' stays exceed their expectations. If there is anything else I can do please do email me.

We very much look forward to welcoming you back in the near future, and if any issues arise then please do ask for me by name.

With best wishes

Sasha Bahremandi
sasha@queenshotel.se

Rapportera svaret som olämpligt
Omdömet skrevs 18 februari 2016 från mobil enhet

Något slitet rum med något fräschare badrum. Det var väldigt lyhört. Sängarna var bra. Frukosten var i det
enklaste laget för att vara en svensk hotellfrukost. Fick i uppfattning att hotellrummen låg på första våningen och på de andra planen var det bostadslägenheter.
Det pågick en renovering i lobbyn vilket ingav ett rörigt intryck.

Datum för vistelsen: januari 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Zlajan
Omdömet skrevs 15 februari 2016 från mobil enhet

Relativt sunkiga rum, slitet och omodern inredning, flashback till 90-talet. Rullgardinen var trasig i rummet. Frukostbuffén var sparsmakad, fanns ett par pålägg, fil, ägg och kaffe. Inte i närheten av den generella frukoststandarden på svenska hotell.
Läget på Drottninggatan är bra, men det är också det enda positiva. Förväntade mig betydligt mer för de 1700:- vi betalade för en natt. Bilderna på hemsidan överensstämmer inte med verkligheten.
Kommer inte boka detta igen.

Restyp: Reste som ett par
3  Tack DrKosmos