Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
eDreams
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Helt ok boende vi var bara här en natt, inget att klaga på. Det vi kan anmärka är väl isåfall att det inte ingår någon handduk. Men rent o fräscht, trevlig personal och helt ok frukostbuffé enkel men tillräcklig (och som betalas extra)

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 3piaf
Omdömet skrevs 10 juli 2019

Trodde att de tagit tidigare recentioner ang vägglöss på allvar och låtit Anticimex sanerat båten, men icke! NI MÅSTE STÄNGA BÅTEN O SANERA! Minst sagt vidrigt att de faktiskt VET att det finns vägglöss och ändå låter folk bo i eländet och föra det vidare till andra boenden o hem! Borde vara kriminellt att med medvetet fortsätta sprida smitta! Vi fick vid hemkomsten klä av oss ute och stoppa allt, som inte gick att tvätta i 60 grader, i frysen en vecka!

Rumstips: Boka inte överhuvudtaget! VÄGGLÖSS!
Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack Cina_1961
Omdömet skrevs 7 december 2018

När jag anländer till receptionen tar en av personalen emot mig, kändes sådär välkomnande. När jag ska till mitt rum/hytt så har jag svårigheter att få med mig min väska nedför trappan. ( Var både smal och brant).
Inne på rummet möts jag ett kallt rum som inte ingav någon mysig känsla.(samt 2 st stenhård godisbitar, som nog är 2 månader gamla)

Vid närmare koll när jag skulle duscha, så saknas det handduk vilket bör ingå i priset av 450 kr/natt. Vilket gör att jag måste gå tillbaka till receptionen, (byta båt) för att få reda på att det kostar 20 kr att hyra handduk. Efter att kollat runt på båten inser jag att standarden skiljer mycket på samma våningsplan(när det gäller duscharna)

Såg även att det fanns en nattvakt på båten, men ändå var det många som väsnades mycket utan åtgärd. Inte okej!

Så här finns det mycket att förbättra, nästa gång blir det en av närliggande boende.
Borde jobba på på servicen och standarden på rummen.
(saknades både lister runt fönster och kallt på rummet)

Rumstips: Du bör vara under 180 cm pga takhöjden.
Datum för vistelsen: december 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack HoffaB
Omdömet skrevs 27 november 2018

En mysig båtrestaurang/ vandrarhem. De ligger gångavstånd från Slussen och Birkatetminalen. Prisvärt och god mat. Gulaschsoppan smakar bra en kall vinter/ höstkväll. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Sören J
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, simpelt boende med smala våningssängar och fullt med loppor. Fick cirka 40 bett under natten och spenderade endast sovtiden på rummet. Både jag och min man blev drabbade och när vi kontaktade personalen kom det inte som en förvåning då de tydligen haft loppor ett par år

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet