Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams55 US$
Agoda.com55 US$
Tripadvisor55 US$
Travelocity
Omdömet skrevs 5 juni 2019

En övernattning i trevligt rum med egen toalett. Två sköna enkelsängar och god enkel frukost om än i liten "matsal". Rent och välstädat samt trevlig personal.
Nära till T-banestation Sankt Eriksplan. För "egen sightseeing" i Sthlm rekommenderas köp av SL-periodkort.

Rumstips: Fråga om ett rum med egen toalett. (ingång från trapphus)
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack ralkje
Omdömet skrevs 3 december 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande. Helt Ok frukost, men den äts i korridoren utanför rummen.
Lite köer till toaletter o duschar, så detta är mer ett B&B och passar människor som inte har så stora krav.
Rent o prydligt, men toaletter o duschar blev snabbt ofräscha efter städningen.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Jonsson123
Omdömet skrevs 22 december 2017

Rummet var litet med dubbelsäng, nyrenoverad dusch/toalettutrymme. Ger lite engelsk känsla både på rum och vid frukostutrymmet. Skön säng, kylskåp och kokplatta på rummet, städat och rena duschhanddukar varje dag. Utmärkt läge vid St Eriksplan med alla kommunikationer inom nära område. Hotellet helt ok om man " bara använder det för att sova, duscha, äta frukost och förvara bagage"

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Rosea61
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Mycket prisvärt hotell som ligger mitt på Sankt Eriksplan som är nära till allt. Väldigt trevligt bemötande och gemytlig miljö. God frukost. Rekommenderas varmt i denna prisklass. Gemensam toalett ute i korridoren.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Diana B
Omdömet skrevs 14 maj 2016

Rummen på hotellet var bra och sängarna sköna. Lite charmig gammaldags stil på stället. Det fanns flera toaletter/duschar i korridoren och när vi bodde där var det inga problem med konkurrens om dem. Det negativa i duschen i så fall var att det inte fanns något stopp på golvet för att begränsa vattnet, så det flöt ut över hela golvet efter att man duschat. Vissa skrapade inte upp efter sig, eller tog bort håret ifrån avloppet, vilket gjorde det lite snuskigt att komma efter.
Frukosten var nog det sämsta med hotellet. Dels var det väldigt få bord att sitta vid så när vi kom var alla upptagna. Det fanns inte ens så att man kunde klämma in sig vid andra, utan vi fick sitta på rummet. Utbudet var dåligt och det var allmänt trångt när man skulle ta.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Dina R