Omdömet skrevs 18 november 2019

Ett underbart familjärt hotell med trevlig personal som tar hand om en.
Dessutom fina rum, mycket bra frukost
Eftermiddagsfikat är en mysig grej och kvällsmålet brukar var utmärkt och välsmakande dessutom varierande.
Rekommenderar Er så ofta jag får
tillfälle.

Datum för vistelsen: november 2019
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack leifhholmgren
Patricia H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Wellington, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Hej Leif,

Tack för ditt fantastiskt fina omdöme och mycket trevliga feedback! Det glädjer oss alla att du är så nöjd och trivs hos oss och uppskattar den småskaliga personliga servicen!

Stort tack och varmt välkommen igen,

Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Alltid trevligt att komma till Wellington! Ett så familjärt hotell.
Middag som serveras varje kväll och en alldeles underbar frukost på morgonen.
Bästa hotellet om man värnar om det lilla trevliga och härligt omhändertagande.

Restyp: Reste ensam
Tack Petersvik

Hej Peter,

Tack för ditt fina omdöme och fantastiskt fina feedback! Vi blir så glada över att du är nöjd och att du uppskattar vår
personliga och småskaliga atmosfär.

Stort tack för att du ville dela med dig och varmt välkommen åter,

Omdömet skrevs 22 oktober 2019 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och familjärt hotell. Riktigt bra mat samt trevlig personal. Försök få rum så högt upp som möjligt då utsikten är värd att betala för. Parkering finns väldigt nära i parkeringshus kostnaden är dock hög.

Restyp: Reste i arbetet
Tack pontiacranchs

Hej,

Stort tack för din feedback och fina omdöme. Härligt att höra att du är nöjd och uppskattar vår fina
utsikt från rummen högst upp!

Tack för att du vill dela med dig och varmt välkommen åter till oss,

Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Ett hotell som vi gärna återkommer till. Bra service, gemytlig atomsfär, trevlig och tjänstvillig personal, bra och centralt läge nära centrum och många av Stockholms sevärdheter. Plus för att kvällsmat ingår i priset.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack matsboolofsson

Hej ,

Tack för ert fantastiskt fina omdöme och fina feedback! Vi blir alla glada över att ni trivs och är nöjda och att vi får
ha er som återkommande gäster!

Stort tack för att ni vill dela med er och varmt välkomna åter,

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt litet hotell nära Östermalms torg. Smidig och glatt bemötande vid incheckning. Gratis kvällsbuffe.
Skön säng och rum med liten balkong mot bakgård. Frukost var välsmakande och riklig. Återvänder gärna!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Orjan1961

Hej,

Tack för ditt fina omdöme och trevliga feedback. Det glädjer oss alla att du är nöjd med din vistelse och vi är tacksamma över att få ha dig som återkommande gäst.

Stort tack och varmt välkommen åter till oss,