Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Utnyttjade mina poäng och tog en natt här. Mysigt med trevlig personal och kvällsmaten var god. Dock ett märkligt system med garaget. Hotellet hade ett visst antal platser men visste inte om någon var ledig när vi kom. Lite för mjuka sängar för vår smak. Helt OK frukost och lika trevlig personal på morgonen.

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack MiaN63
Patricia H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Wellington, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018

Hej Mia,

Tack för at ni bott hos oss och för er fina feedback. Så trevligt att höra att ni uppskattade den lilla personliga
och mysiga atmosfären samt vårt koncept med kvällsmaten! Det gör oss alla glada!

Gällande garaget så har vi inga "egna" platser som vi kan förboka el garantera då vi inte äger garaget, men nattetid finns i princip alltid platser lediga för oss så det ordnar sig för våra gäster som önskar garage. Beklagar om det varit otydligt.

tack än en gång och önskar er en trevlig höst samt varmt välkomna åter till oss,

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Vi bodde i gästvåningen.
En ca 300 kvm Östermalmsvåning. Passade oss perfekt.
Stort härligt rum, riklig och god frukost som serverades i ”vardagsrummet”. Lugnt och avkopplande när man kom tillbaka från dagsutflykterna.. Enkel och god kvällsmat som vi fick gå till hotellet för att äta, något som kändes helt okej.
Trevlig, hjälpsam personal.
Rekommenderas starkt!

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack UllaL218

Hej Ulla,

Tack för din jättefina återkoppling till oss! Så glad jag blir över att höra att ni trivdes så bra under er vistelse
på vår gästvåning Pärlan.
Vi strävar alltid efter att alla ska känna sig extra välkomna och få njuta av sina vistelser och det
betyder mycket och är väldigt roligt när vi får så fin feedback.

Önskar en fortsatt fin höst och varmt välkomna åter,

Omdömet skrevs 22 september 2018

De meddelade dagen innan ankomst att jag inte fick ta med min hund fast jag bokat hundrum ENLIGT beskrivning på hotellets hemsida. Det som gör mig ledsen är att det visade sig sedan att det faktiskt fanns ett rumsalternativ som jag kunde få - men det var på en bättre rumskategori och då såg personalen inte den lösningen utan meddelar istället mig som gäst (dagen innan, utan att ens be om ursäkt) att jag inte får ta med min hund. Det blev oerhört omständligt för mig att styra om min resa från överkalix till Stockholm. Det är tragiskt att hotellet hellre ser till sin ekonomi än att uppgradera en gäst. Meddelar alltså hellre att man inte får ta med sin hund fast man följt deras instruktioner. Rummet var ostädat. Fint bäddat men filten var kladdig och det var hår lite här och var i rummet. Tandkrämskladd och damm i badrumsskåpet och en lampa trasig. Det kändes som hostel standard. Men med sköna lakan - dock så krävs det mer för att hålla den standard som hotellet utfer sig för att hålla.Men det värsta är som sagt servicen och att de inte har gästen i fokus. Det kommer jag aldrig förstå. Otrevligt och professionellt.

• Bodde här: september 2018, reste ensam
1  Tack brajden
Patricia H, General Manager på Clarion Collection Hotel Wellington, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2018

Hej,

Så tråkigt att du uppfattat vår kommunikation kring hund rum så negativ. Vi har några specialla rum avsedda för gäster med hundar och tar mer än gärna emot våra fyrfotade vänner. Vid bokningstillfället behöver man dock kontrollera så att de rummen finns tillgängliga eftersom det är ett begränsat antal av våra rum då det finns personer med allergier.

Vår ambition och vårt meddelande till dig när vi först ringde och försökte nå dig var inte att du inte kunde ta med dig hunden, vi önskade bara informera dig om att den rumstyp du bokat inte är de rum man kan ha hundar på.

Jag beklagar om du uppfattat det på ngt annat sätt eller om det varit otydligt på ngt sätt och att det orsakat dig bekymmer.

Vi tackar för din feedback och tar till oss dina synpunkter för att kunna förbättra oss.

Omdömet skrevs 17 september 2018

Trevligt bemötande och charmigt rum. Litet men med egen uteplats på terassen. God frukost och eftermiddagsfika. Mysig bar med ett lagom utbud. Middagen var vällagad och god. Fräscha sallader till middagen.

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack 207agnetaj
Patricia H, General Manager på Clarion Collection Hotel Wellington, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2018

Hej Agneta,

Så härligt att höra att du är nöjd med din vistelse hos oss och att du uppskattade vårt utbud, rum och vår mat!
Stort tack för din fina feedback och omdöme, det betyder mycket för oss och glädjer oss alla!

Vi önskar dig en fortsatt fin höst och varmt välkommen åter till oss,

Omdömet skrevs 16 september 2018

Mindre, Lugnt och bra hotell med trevlig personal, fräscha rum. Bra frukost i lugn restaurang. Avkopplande miljö i foajé och bar, inredning med sköna fåtöljer. Kan varmt rekommenderas. Nära till Tunnelbanan.

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack mariecenterwall

Hej Marie,

Tack för din jätte trevliga feedback och fina omdöme. Så glad jag blir att höra att du är nöjd med din vistelse hos oss
och att du uppskattade den småskaliga personliga atmosfären.
Stort tack för att du ville dela med dig av din upplevelse och vi önskar dig en fortsatt fin höst
och varmt välkommen åter till oss,