Omdömet skrevs 7 juni 2018

Ett perfekt beläget hotell med närhet till det mesta. Inbjudande och mysigt redan i receptionen där trevlig personal huserar. Rummet var tilltalande med en stor och bekväm säng. Hotellet serverade god och vällagad mat på kvällen och frukosten har det mesta man kan önska.

• Bodde här: juni 2018, reste ensam
Tack JesperE160
Patricia H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Wellington, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2018

Hej Jesper,

Tack för din fantastiskt fina feedback! Så roligt att höra att du är så nöjd med din vistelse hos oss,
vi jobbar hela tiden med att förbätrra och utveckla och det är extra roligt när vi får återkoppling på att
ni är nöjda!

Stort tack , önskar dig en härlig sommar och varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 21 maj 2018

Ett hotell med en underbar atmosfär! De som jobbar där är alla så trevliga och serviceminded! Verkligen rätta personer på rätt plats. Fantastisk frukost och kvinnan som sköter om den är fantastisk - hon bryr sig verkligen om sina gäster!
Rummen så mysiga med precis det där du behöver!
Hotellet har även en trevlig terass där du kan sitta och mysa och dricka något gott!!
Det är det bästa hotellet jag har bott på! Jag kommer att återkomma dit så ofta jag kan!

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack Jeanfred63

Hej,

Så härligt att höra att du är så nöjd med din vistelse hos oss! Det betyder mycket för oss och vi inspireras av din feedback!
Roligt att du uppskattar vår duktiga personal, vi är väldigt stolta över dem och de gör ett fantastiskt jobb.
Nu när vi haft en nästan 2 månader lång värmeböljai stan är vår terass riktigt härlig och en oas att njuta av, fint att du kunnat nyttja den.

Stort tack för din fantastiska feedback , vi önskar dig en riktigt skön sommar och varmt välkommen åter till oss.

Omdömet skrevs 15 maj 2018

Mysigt och hemtrevligt med härliga möbler och trevlig personal. Perfekt placering på underbara Östermalm och Strandvägen inpå knuten. Skön och stor terass att njuta av och där mina barnbarn kunde leka och pussla. Mycket god buffe och frukost med stor variation och mångfald av godsaker.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack 123farmor

Hej,

Tack för er fantastiskt fina feedback! Så roligt att ni är nöjda med er vistelse och att vårt hotell passade er så bra.
Terassen är ju en oas och härlig att hänga på , speciellt nu när vi haft en nästan 2 månader lång värmebölja, roligt att ni
kunde nyttja den!

Stort tack för att ni tagit er tid att återkoppla, det är värdefullt för oss!

Vi önskar er en skön sommar och varmt välkomna åter,

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell! Trevlig och serviceminded personal. Vi bodde högst upp med balkong och utsikt över Stockholm. Frukosten och kvällsmaten var mycket god och vällagad. Hotellet kan varmt rekommenderas!

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack 767kristinaj
wellhotel, General Manager på Clarion Collection Hotel Wellington, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Hej Kristina,

Tack för din fina feedback! Det glädjer mig att höra att du är nöjd med din vistelse hos oss och så roligt att
du bodde på våra superior rum högst upp med den härliga utsikten över hela Stockholm!

Stort tack och varmt välkommen åter till oss,

Omdömet skrevs 30 april 2018

Bra hotell med toppenläge. Mysigt vardagsrum runt receptionen. Tyst omgivning. Härlig frukost. Bra personal. Toppenläge och rum.nära djurgården och olika sevärdheter och museer. En bit från station men lätt att ta sig dit med taxi.

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack carolinesmedberg

Hej Caroline,

Stort tack för fantastiskt fin feedback! Så roligt att höra att du är så nöjd med din vistelse hos oss och att
du uppskattade vårt fina läge i stan!

Vi önskar dig en fortsatt fin vår och varmt välkommen åter till oss.