1 501 kr
Niclas B
NOFO ❤️
Omdöme om NOFO Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 feb. 2024
Tack för ett fantastisk helg! Kan verkligen rekommendera denna pärla på söder som ligger på absolut bästa location! Underbar service, personal som är behjälplig med bra tips på restaurang, butiker och saker att göra i stan! Vi utnyttjade deras partnerskap med fotografiska som jag starkt kan rekommendera! Tusen tack och på återseende ❤️
Datum för vistelsen: februari 2024Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
1 637 kr
1.0 km från NOFO Hotel
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 5 februari 2024

Mysigt rum, skön säng, fint badrum! Bara toppbetyg. Emil i baren är en pärla! Förgyllde vår kväll med generöst och väldigt trevligt bemötande! Tack Emil!
Frukosten var också väldigt bra! Litet minus för kaffet som var blaskigt. Vi kommer garanterat åter!

Tack Lisa E
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2024

Hej H5386TTlisae,

Tack så mycket för din fantastiska recension!
Vi är så glada att höra att du trivdes i ditt rum och att du uppskattade vår personal, särskilt Emil i baren. Vi ska se till att ge honom en extra eloge för sitt generösa och trevliga bemötande.
Vi noterar också din feedback angående kaffet och ska se över detta för att säkerställa en bättre upplevelse för våra gäster i framtiden.
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen snart!

/NOFO Hotel

Omdömet skrevs 24 januari 2024

Jag och min vän checkade in på detta fantastiska hotell och vi ville inte checka ut 😂. En pärla! Fantastiskt bemötande från reception, till alla i frukost/restaurang. Mycket charmigt och jag kan varmt rekommendera hotellet både för att stanna över eller för att besöka deras grymma vinbar 🍷.

Jag kommer definitivt tillbaka 🫶

Tack Marie B
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2024

Hej H1817MGmarieb,

Tack så mycket för din fantastiska recension!
Vi är så glada att höra att du och din vän hade en underbar vistelse hos oss, det gläder oss att ni blev så väl bemötta av vår reception och personal i frukost/restaurangen.

Tack för att du rekommenderar oss till andra och vi hoppas verkligen att ni kommer tillbaka snart för att njuta av vår grymma vinbar. Tack för att ni valde att bo på NOFO!

Hoppas att vi syns snart igen!

Omdömet skrevs 13 januari 2024 från mobil enhet

Toppenhotell! Återvänt dit flera gånger och ångrar mig aldrig. Värt priset.
Fina fräscha rum och toaletter. Väldigt sköna sängar, kuddar och täcken.
Mycket bra frukost
Trevlig och serviceinriktad personal. Bra och lugnt läge på Söder.

Tack Annika C

Hej Annika C,

Tack för din fantastiska recension!
Vi är så glada att höra att du har valt att återvända till NOFO flera gånger och att du alltid är lika nöjd!

Vi är extra glada att höra att personalen är välkomnande och att du gillar vår fantastiska frukost.

Vi hoppas få välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 2 januari 2024

Fint rum med skön säng, fin och mysig restaurang/bar och fantastisk frukost! Frukosten hade flera veganska alternativ och det som inte fanns framme fixades till mig specifikt. Det enda som drar ner är att det är otroligt lyhört - från gatan, korridoren och rummen ovanför.

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Nazanin A

Hej Nazanina2024!

Stort tack för din fina recension!
Vi är glada att höra att du uppskattade vårt rum med en bekväm säng och vår mysiga restaurang/bar. Vi är också glada att du tyckte om vår fantastiska frukost och att vi kunde tillgodose dina önskemål om veganska alternativ.

Vi beklagar dock att du upplevde att det var lyhört, vi förstår att detta kan ha påverkat din vistelse! Vi ska definitivt undersöka detta och försöka hitta lösningar för att minska eventuell ljudnivå och störningar. Vi strävar alltid efter att ge våra gäster en lugn och bekväm vistelse.

Återigen, tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss på NOFO snart igen!

Omdömet skrevs 31 december 2023

Stort tack för en av de bästa hotellupplevelserna någonsin!
Frukosten var fantastisk och all personal var så serviceminded och alltid med ett leende på läpparna!

Bodde i ett rum med ”industriell” design som var så fint!

Kommer absolut tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Anna M
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2024

Hej K7027RZannam,

Ett stort tack för att du har valt att bo hos oss på NOFO Hotel, och ett stort tack för att du har tagit dig tiden för att recensera oss online. Vi blir väldigt glada över dina kommentarer, och vi kommer att vidarebefordra till vårt team. Vi ser fram emot att välkomna er åter!

Med vänliga hälsningar,
Team NOFO