3 personer tittar på det här hotellet
Sundsvall, Sverige
Hotell med Michelinklass i restaurangen
Omdöme om NOFO Hotel
Omdömet skrevs 10 nov. 2023
Bor ofta på hotell runt om i Sverige. NOFO har i särklass den bästa maten av alla hotell jag bott på. Supertrevlig personal, både i restaurangen och receptionen. Kommer alltid tillbaks till NOFO när jag är i Stockholm.
Datum för vistelsen: november 2023
Tips för att välja rum: Boka en middag på hotellet. Fantastisk mat!
Resetyp: Reste i arbetet
Standard
Läge
Service
Ser du något problem med det här omdömet?
1 502 kr
1.0 km från NOFO Hotel
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 9 november 2023

Här blir man alltid väl mottagen! Mysigt, rent och fräscht, och ofta en trevlig överraskning som bjud-snacks eller en uppgradering.

Trevligt läge vid Katarina kyrka och nära till tunnelbanan. Gå till Madam ett stenkast bort för utmärkt koreansk mat.

Tack Hugo W
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2023

Bästa Hugow218,

Tusen tack för att du har tagit dig tiden för att recensera din senaste vistelse hos oss på NOFO Hotel. Vi blir så glada av att höra att du har haft det bra hos oss, samt att vi har fått chansen att välkomna dig åter till oss! Vi ser fram emot nästa, och önskar dig en trevlig helg!

Omdömet skrevs 9 november 2023 från mobil enhet

Alltid med ett leende på läpparna från personal, positiva och hjälpsamma.
Helt klart topphotell med fantastisk service. Rekomenderar detta hotell å det varmaste har aldrig blivit besviken sedan jag började bo där.
Och för en romantisk helg deras vinbar och härliga atmosfär

Restyp: Reste i arbetet
Tack knicken_69
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2023

Bästa Anders,

Ett stort tack från oss på NOFO till dig, och det är en sån ära för oss att få möjligheten att välkomna dig hit. Vi uppskattar alla dina fina kommentarer och ett stort tack för att du har tagit dig tiden för att skriva ett omdöme online.

Vi önskar er en trevlig dag!

Omdömet skrevs 6 november 2023 från mobil enhet

Härliga Nofo! Mysigt och mycket trevligt hotell. Ett unikt concept med fina och mysiga rum. Sköna sängar och fin, ombonad inredning. Här känner man sig hemma, en skön upplevelse helt enkelt. Frukosten är fantastisk med allt man kan önska sig, så bra. Rekommenderas varmt.

Tack bosseb152
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej Bosseb152,

Stort tack för att du har tagit dig tiden för att recensera oss på Tripadvisor, det uppskattar vi enormt mycket! Vi blir så glada av att se att du har haft det bra hos oss, samt att du har trivts som hemma. Vi ser fram emot att välkomna dig åter till ditt andra hem.

Omdömet skrevs 11 oktober 2023 från mobil enhet

Även om hösten satt sina klor i Stockholm så lätt får man en somrig och varm känsla när man kliver in på NOFO’s innergård. Man känner pulsen trots att den inte är där när jag checkar in. Väl inne välkomnas jag av en vänlig Alexander i receptionen som fyller alla önskemål och blir min värd för vistelsen. Alexander är lösningsorienterad och hjälpsam.
Inte att glömma är mitt pre stat Mail som jag får som väcker mitt intresse att njuta av andra delar av hotellet mer än mitt rum som för övrigt är makalöst härligt. Åt en snabb middag/snack för kvällen och avnjöt ett otroligt gott glas vitt till det.
Summa sumarum var allt spot on och då är jag en väldigt kräsen gäst

Rumstips: Smidigt med taxi från hotellet men även pendel och tunnelbana. Om inte så är en lång promenad på söder ett måste.
Datum för vistelsen: oktober 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack victorapelgren
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2023

Hej Victor!

Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att höra att du upplevde en somrig och varm atmosfär på vår innergård. Det gläder oss också att du blev väl omhändertagen av vår receptionist Alexander och att du trivdes både med rummet och maten. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 27 september 2023 från mobil enhet

Rent och fräscht hotell samt bra frukost. Tyvärr stort minus gällande servicen - vi blev i samband med vår vistelse av med en helt ny parfym. Vi insåg ett par timmar efter utcheckning att den blev kvar på handfatet på rummet och kontaktade receptionen omgående, fick veta att ingen ny gäst hade hunnit checka in på rummet utan endast städning hade skett (tack och lov tänkte vi) men parfymen var dessvärre mystiskt försvunnen och detta skulle ”undersökas” som receptionen uttryckte det. Därefter har försök till dialog gjorts från vår sida upprepade gånger men ingen rimlig respons från receptionen och nu har vi för tredje gången lämnats helt obesvarade per mail/telefon. Chockerande illa. Tråkigt med ett hotell som inte tar ansvar eller är måna om att göra rätt för sig när något uppenbarligen har gått ordentligt fel inom den egna personalen - då vi i övrigt var nöjda med vistelsen och hade kunnat tänka oss att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Micaela E
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2023

Kära Micaela E,

Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss. Vi är uppriktigt ledsna över de besvär du upplevde under din vistelse hos oss. Vi värdesätter varje gästs feedback och tar varje kommentar på stort allvar.

Vi har redan haft möjlighet att prata med dig över telefon och är glada att vi kunde lösa situationen angående ditt klagomål och det förlorade föremålet. Det är vår strävan att se till att alla våra gäster har en trevlig och problemfri vistelse, och vi är glada att vi kunde rätta till detta för dig.

Om det är något annat vi kan göra för att ytterligare förbättra din upplevelse, eller om du har ytterligare feedback du vill dela med oss, är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi hoppas att du ger oss en chans att visa dig vår bästa sida nästa gång du är i området.

Tack igen för din feedback och för att du valde att bo hos oss.

Vänliga hälsningar,

Alexander Kayani