2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com147 US$
FindHotel147 US$
Orbitz.com147 US$
Priceline148 US$
eDreams148 US$

Härliga paketerbjudanden på boende i charmiga rum med fantastisk god avsmakningsmeny till middag och ljuvligt god frukost. Sängarna var underbart sköna och vi kunde uppgradera oss till en rimlig peng.

Tack annakarolina2021

Stort utbud på frukostbuffen, men trångt vid vissa tider. Lugn och behaglig atomsvär generellt på hotellet. Rent och snyggt på rummet.
Vänlig men obrydd personal som inte alltid möter upp med blick eller hej.
Ingen direkt plats för väska och kläder vid längre vistelse. Lyhört mellan rummen på plan 3.

Tack Restaurang-Jagaren1

Det är ovanligt att möta ett hotell som har vänlig personal, bra service och ett trevligt utbud.
Nofo har mött alla mina förväntningar och jag kommer helt klart att fortsätta använda Best Western i mina resor

Tack DemmItAll

Väldigt trevligt hotell, härlig innergård med bra plats för sköna häng. Rummet var riktigt mysigt med snyggt badrum, och skön säng. Bokade bord på deras restaurang där det serverades mellan rätter med stor variation och bra smaker. Frukost buffén innehöll det mesta. Kommer att boka igen

1  Tack 301camillaa
Team NOFO, Marknadsföring på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi är verkligen glada över att ni haft en bra vistelse hos oss och tyckte om vår vinbar och restaurang, NOFO Wine bar.
Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen!

Bästa hälsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Stockholms bästa hotell! Supermysiga rum, mycket smakfullt inredda. Jättebra frukost och bra bistro med många spännande smaker på menyn. Dessutom lokaliserat i ett av Stockholms allra mysigaste omgivningar.

1  Tack Magnus O

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi är verkligen glada över att ni haft en bra vistelse hos oss.
Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen!

Bästa hälsningar,
NOFO teamet