2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com147 US$
FindHotel147 US$
Orbitz.com147 US$
Priceline148 US$
Hurb160 US$

Väldigt trevligt hotell, härlig innergård med bra plats för sköna häng. Rummet var riktigt mysigt med snyggt badrum, och skön säng. Bokade bord på deras restaurang där det serverades mellan rätter med stor variation och bra smaker. Frukost buffén innehöll det mesta. Kommer att boka igen

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack 301camillaa
Team NOFO, Marknadsföring på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi är verkligen glada över att ni haft en bra vistelse hos oss och tyckte om vår vinbar och restaurang, NOFO Wine bar.
Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Stockholms bästa hotell! Supermysiga rum, mycket smakfullt inredda. Jättebra frukost och bra bistro med många spännande smaker på menyn. Dessutom lokaliserat i ett av Stockholms allra mysigaste omgivningar.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Magnus O

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi är verkligen glada över att ni haft en bra vistelse hos oss.
Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Bra rum i storlek och utrustning, litet minus till att det blev väldigt varmt när solen låg på och det fanns ingen möjlighet att ändra ventilation/temperatur.
Baren och uteserveringen är mycket trevlig med stort utbud av både vin och öl.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack StefanL2248

Tack snälla för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme och feedback!
Vi är verkligen glada över att ni haft en bra vistelse hos oss och tyckte om vår vinbar, NOFO Wine bar.
Tyvärr får vi inte installera klimatanläggningar, men vi har fläktar som man kan använda under de varma sommarmånaden.
Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka hit snart igen.

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Ett fantastiskt mysigt hotell nära Katarina kyrka, där alla rum är olika och har olika teman. Supergod frukost som kan avnjutas på deras mysiga innergård. Hit återkommer vi alltid när vi vill bo på söder.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack _sa_763

Tack snälla för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Mysigt liten oas på södern, hotellet är kanon, vinbaren ett måste och maten och servicen gudomlig. Personalen ser en och gör allt för att man skall trivas..de har det där lilla extra som man som oftast saknar. Men på Nofo får ni exakt det.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Veronica R

Wow, vilken otroligt trevlig recension att läsa! Stort tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din vistelse och besöket i vår vinbar, NOFO Wine bar! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka hit snart igen.