2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com151 US$
Orbitz.com151 US$
FindHotel151 US$
Priceline151 US$
Hurb156 US$
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Bra rum i storlek och utrustning, litet minus till att det blev väldigt varmt när solen låg på och det fanns ingen möjlighet att ändra ventilation/temperatur.
Baren och uteserveringen är mycket trevlig med stort utbud av både vin och öl.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack StefanL2248
Team NOFO, Marknadsföring på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2021

Tyvärr får vi inte installera klimatanläggningar, men vi har fläktar som man kan använda under de varma sommarmånaden.
Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka hit snart igen.

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Ett fantastiskt mysigt hotell nära Katarina kyrka, där alla rum är olika och har olika teman. Supergod frukost som kan avnjutas på deras mysiga innergård. Hit återkommer vi alltid när vi vill bo på söder.

2  Tack _sa_763

Tack snälla för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Mysigt liten oas på södern, hotellet är kanon, vinbaren ett måste och maten och servicen gudomlig. Personalen ser en och gör allt för att man skall trivas..de har det där lilla extra som man som oftast saknar. Men på Nofo får ni exakt det.

2  Tack Veronica R

Wow, vilken otroligt trevlig recension att läsa! Stort tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din vistelse och besöket i vår vinbar, NOFO Wine bar! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka hit snart igen.

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Familj som bodde i totalt 5 rum och vi firade en födelsedag. Mycket trevligt och mysigt. Anledningen till det lägre betyget för sovkvaliten är att det var väldigt varm och dessvärre fungerade inte fläkten. För övrigt en härlig upplevelse. Vi har bott här tidigare och kommer garanterat tillbaka.

2  Tack annmarieheckscher

Vi ser fram emot att välkomna er hit snart igen.

Team NOFO

Omdömet skrevs 16 juli 2021

Detta hotell ligger riktigt bra o centralt på Söder, endast ett par kvarter från Medborgarplatsen, 3-4min promenad. Att promenera ned till Djurgårdsfärjan tar ca: 12-14min. Hotellet ligger i ett väldigt lugnt område med ytterst lite trafik utanför. Jag o hustrun hade bilen med oss som vi bokade parkering till via hotellet. Detta P-garage låg tvärsöver gatan o var ganska trångt men det var inte många bilar i detta garage. Vi hade även med oss egna cyklar som personalen hjälpte oss att lösa förvaring till över natten inomhus. Rummet vi bodde i var ett standardrum som var ganska litet, gjorde inte oss något då vi var ute på aktiviteter hela dagarna. Vi kan varmt rekommendera att avsätta tid till hotellets mysiga vinbar. Vi var där sommartid o då kan man sitta på den mysiga innergården där man har lyckats göra en oerhört trevlig o mysig miljö. Nackdelen är att hotellet delar denna innergård med privata lägenheter o man därför blir ”tvungen” att gå in o sätta sig kl.22:30. Nu är det väldigt mysigt därinne också men just när vi var där var det väldigt varmt även inomhus (30-32’C dagtid). Skulle inte göra något om man kunde få till lite ventilation i denna K-märkta byggnad. Ventilationen o det något trånga rummet gör att betyget stannar på 4,5.

2  Tack Jaes57

Tack snälla för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme och feedback! Vi är verkligen glada över att ni haft en bra vistelse hos oss och tyckte om vår vinbar, NOFO Wine bar.
Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka hit snart igen.

Team NOFO