3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com150 US$
Orbitz.com150 US$
CheapTickets150 US$
Agoda.com150 US$
Travelocity150 US$

Ett litet mysigt hotell på den norra delen av Södermalm i närheten av Mosebacke. Ett varmt och personligt bemötande redan i receptionen stärker intrycket av hotellet som inrymms i ett kulturskyddat område.
Det rum jag bor i har sköna sängar men är stekhett i sommarvärmen. Detta åtgärdas direkt av den vänliga personalen som ordnar två kraftfulla fläktar. Naturligtvis skulle hotellet vinna på att installera klimatanläggningar men troligen sätter de kulturskyddade byggnaderna hinder i vägen för detta?
Sedan skulle man installera en läslampa i anslutning till fåtöljen.
På det stora hela känns det som att NoFo har en potential att höja sig ett steg till. Helhetsintrycket är dock mycket positivt i område på Södermalm som är lugnt och trivsamt. Enda störselmomentet är väl när Katarina Brandkår har utryckning.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack torbj_rn_2016

Kanonställe ,vilken pärla!
Rekommenderas varmt,får 10 av 10 av mig
Mysigt hotell med otroligt fin inredning.
Vid fint väder är det jättemysigt att sitta ute i vinbaren.
Mycket serviceminded personal,
jättebra att det fanns kaffe/tekokare på rummet.
Bra ordnat nu vid Corona tider !

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack nageldivan
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Supermysigt och lungt hotell. Trevlig personal och supergod mat. God och nyttig frukost. Rummen är helt underbara. Gillar atmosfären i vinbaren och det är supermysigt att sitta ute på innergården. Det är andra gången vi bor här och vi kommer defenetivt tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 279jeanettea
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för de fina orden! Vi hoppas att vi snart får se er här igen.

Omdömet skrevs 28 maj 2021

Ett perfekt hotell för dig som vill ha bra service bra läge och superbra läge.
Frukosten är grymt bra och personalen är supertrevlig. Enda jobbiga är parkering. Men det gäller ju för hela Stockholm.

Restaurangen är också supermysig men nu under Corona så kan man tyvärr inte sitta så länge.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Matte22

Tack Matte för det fina omdömet! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 24 maj 2021

Jag kommer absolut dit flera gånger :-)
Gillar även restaurangens alla rum.
Väldigt ombonat och olika stilar.
Det är fantastiskt hemtrevligt ställe att träffa vänner och bekanta på .
Det serveras väldigt god mat.
Mycket trevlig och kunnig personal

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack L4424PHinfo

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att få välkomna dig hit snart igen.