3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com150 US$
Orbitz.com150 US$
CheapTickets150 US$
Agoda.com150 US$
eDreams150 US$
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Supermysigt och lungt hotell. Trevlig personal och supergod mat. God och nyttig frukost. Rummen är helt underbara. Gillar atmosfären i vinbaren och det är supermysigt att sitta ute på innergården. Det är andra gången vi bor här och vi kommer defenetivt tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 279jeanettea
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för de fina orden! Vi hoppas att vi snart får se er här igen.

Omdömet skrevs 28 maj 2021

Ett perfekt hotell för dig som vill ha bra service bra läge och superbra läge.
Frukosten är grymt bra och personalen är supertrevlig. Enda jobbiga är parkering. Men det gäller ju för hela Stockholm.

Restaurangen är också supermysig men nu under Corona så kan man tyvärr inte sitta så länge.

1  Tack Matte22

Tack Matte för det fina omdömet! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 24 maj 2021

Jag kommer absolut dit flera gånger :-)
Gillar även restaurangens alla rum.
Väldigt ombonat och olika stilar.
Det är fantastiskt hemtrevligt ställe att träffa vänner och bekanta på .
Det serveras väldigt god mat.
Mycket trevlig och kunnig personal

1  Tack L4424PHinfo

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att få välkomna dig hit snart igen.

Omdömet skrevs 23 maj 2021 från mobil enhet

Otroligt charmig hotell med super trevlig personal och väldigt vackert rum.

Frukosten var fantastisk, rekommenderas varmt och vi blir lätt stammisar här!

Detta hotell passar alla, familj, vänner, par, arbete.

Södermalm är också fantastiskt med massor av bra caféer och restauranger.

1  Tack Susanna C

Hej Susanna,
Tack för de fina orden! Det värmer alltid lite extra när vi i personalen får beröm. Vi hoppas att vi får se dig här igen riktigt snart.
Ha en jättefin sommar tills dess!

Omdömet skrevs 21 maj 2021

Då vi bott på NOFO tidigare ville vi komma tillbaka igen. Allting var i toppklass och servicen mycket bra. Vi kommer tveklöst återkomma! Vill prova fler av de underbara rummen. Frukosten var mycket bra och inget saknades. Avsmakningsmenyn i toppklass, burratan var så mumsig!

1  Tack heidipyretg

Tack snälla för den fantastiska beskrivningen och för det fina omdömet! Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka snart.