Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com148 US$
Orbitz.com148 US$
CheapTickets148 US$
Travelocity148 US$
eDreams148 US$

Mysigt, lugnt, hög kvalite’ på allt. Fin innergård för uteserveringen! Fint superiorrum mot Katarina kyrkan och parken.
Ligger i en lugn del på Södermalm men nära shopping. Enkelt att parkera bilen.
Rekommenderas varmt!

1  Tack Busisa

Underbart och annorlunda hotell med en superhög trivsell och en mkt bra personal. Rummen är ngt utöver den vanliga standarden på hotell.
Resturangen vin baren och inte minst innergården. Bra utbud på viner och mat

Tack K7099KKtonyw

Hade lämnat högre betyg om vi inte hade blivit bortglömda I restaurangen under fyra tillfällen och fick slänga i oss fördrink med snacks och avsmakningsmenyn och vin paket på mindre än 1 timme, trots att det var förbokat

Tack katarinacenterdal
Omdömet skrevs 19 april 2021

Ett hotell jag rekommenderar för sin personlighet.En service som var perfekt.Trevlig och tillmötesgående personal villiga till att lösa ev.problem.Fantastisk frukost.Bra restaurang med trevlig personal.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 477inga
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Stort tack för de fina orden, Inga! Vi är så glada att se att du trivdes hos oss och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka snart igen.
Vänliga hällsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs 11 april 2021

En undangömd pärla på söder med sköna sängar och sängkläder, mysig frukost och mycket trevlig personal. Rummen högst upp är ganska små men det uppvägs av att de är mycket mysiga. Detta hotell rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Håkan B
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2021

Hej Håkan,
Stort tack för din vistelse och de fina orden! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen.
Mvh,
NOFO teamet