2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com148 US$
Orbitz.com148 US$
Travelocity148 US$
CheapTickets148 US$
Hurb161 US$

Hade lämnat högre betyg om vi inte hade blivit bortglömda I restaurangen under fyra tillfällen och fick slänga i oss fördrink med snacks och avsmakningsmenyn och vin paket på mindre än 1 timme, trots att det var förbokat

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack katarinacenterdal
Omdömet skrevs 19 april 2021

Ett hotell jag rekommenderar för sin personlighet.En service som var perfekt.Trevlig och tillmötesgående personal villiga till att lösa ev.problem.Fantastisk frukost.Bra restaurang med trevlig personal.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 477inga
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Stort tack för de fina orden, Inga! Vi är så glada att se att du trivdes hos oss och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka snart igen.
Vänliga hällsningar,

Omdömet skrevs 11 april 2021

En undangömd pärla på söder med sköna sängar och sängkläder, mysig frukost och mycket trevlig personal. Rummen högst upp är ganska små men det uppvägs av att de är mycket mysiga. Detta hotell rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Håkan B
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2021

Hej Håkan,
Stort tack för din vistelse och de fina orden! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 7 mars 2021

Bokade deras svit på fruns 30-årsdag. Tyvärr märkligt och dåligt läge på sviten vid markplan mot gatan med väldigt dålig ljudisolering. Man hörde tydligt folks samtal, knastriga fotsteg, bilar m.m utifrån så om ett fönster skulle vara öppet. Synd på annars fint rum. Fick bytt till ett mindre rum. Dock ingen kompensation mer än återbetalning av mellanskillnad.

Trevlig personal, snygg inredning och väldigt bra mat och dryck. Bra med frukost på rummet nu i coronatider.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Jonas W
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2021

Hejsan Jonas,
Tack för att du tar dig tid att dela med dig av din vistelse och tack för ett så bra omdöme trots att allt inte levde upp till era förhoppningar. Vi har skrivit till dig direkt och vi hoppas att du vill ge oss en ny chans att leverera en förstklassig upplevelse till er.

Omdömet skrevs 4 mars 2021

Bodde i ett Superior Room på våning 3, dvs under taket. Rummet var smakfullt inrett och gediget städat. Sängen var väldigt skön men täcket var varmt och rummet saknade AC. Vi fick sova med fönstret öppet för att få in lite kyla men det innebar att rummet inte gick att mörklägga då fönstren gick inåt. Detta fungerade bra nu under vår vistelse i februari då nätterna fortfarande är kalla och solen inte går upp så tidigt.
Frukosten var super. Fanns det mesta och lite till. Missade dock att det gick att beställa cappuccino från köket.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Mimsans
Team NOFO, Hotelldirektör på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2021

Stort tack för att du du tagit dig tid att dela med dig av er vistelse hos oss och för det fina omdömet! Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka hit snart igen.