Omdömet skrevs 8 november 2020 från mobil enhet

Söders charmigaste hus och innergård rymmer ett boutiquehotell och restaurang som levererar på alla plan. Jättefin inredning (är vi i Stockholm? Liknar mer NY eller Paris), bra mat, ombonade, vackra hotellrum, supertrevlig personal och underbar frukost. Fortsätt servera er hemgjorda äggröra, så få hotell som gör det! Vi kommer tillbaka.

Tack fhebe
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2020

Tusen tack för dessa värmande ord - det gör oss så glada att du fått en sådan härlig upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs 6 november 2020 från mobil enhet

Sov en natt här med familjen (två rum, tyvärr ingen connecting dosor). Lite långdragen väntan i den trånga receptionen innan incheckning. Rummet fräscht, mysigt och frukosten var både vällagad och god. Bor gärna här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 577katarinak

Stort tack för att du tagit dig tid att dela med dig av er vistelse! Vi är glada att höra att ni haft det bra och att ni uppskattade vår frukost. Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka igen snart.
Mvh, NOFO teamet

Omdömet skrevs 4 november 2020 från mobil enhet

Jag tycker hotellet är fint och det har ett bra läge på Södermalm. Rummet vi fick var också stort och fint med ganska stor tv. Kanalutbudet är väl det enda jag kan klaga på för det är torftigt. Minibar och en riktigt bra frukost med mycket att välja på var pricken över i.

Tack Kassler66

Hej, Tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi uppskattar dina fina kommentarer och är glada att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss igen framöver! Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs 4 november 2020 från mobil enhet

Vi hittade detta hotell på nätet och i det stora och hela ett riktigt trevlig hotell mitt på söder. Hotellet är i ”Moulin Rouge” stil och rummet var jättefint . Badet verkade nyrenoverat. Frukosten var väldigt bra, speciellt till att vara i Corona tider. Gott med handsprit o hyfsat avstånd i baren/matsalen. Relativt dyrt. Tyvärr vätte rummet mot en återvinningsstation så det var jämt ljud från folk som slängde flaskor mm. Konstigt att de ger rum åt det hållet när det verkade vara låg beläggning.

1  Tack TuristenN

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.
Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Ett riktigt charmigt hotell där både service och tjänsteutbud höll riktigt hög nivå. Fanns ingenting att klaga på förutom vädret utomhus. Kan verkligen rekommendera till er som söker det lilla extra och det unika.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western