Sov en natt här med familjen (två rum, tyvärr ingen connecting dosor). Lite långdragen väntan i den trånga receptionen innan incheckning. Rummet fräscht, mysigt och frukosten var både vällagad och god. Bor gärna här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 577katarinak
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för att du tagit dig tid att dela med dig av er vistelse! Vi är glada att höra att ni haft det bra och att ni uppskattade vår frukost. Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka igen snart.
Mvh, NOFO teamet

Jag tycker hotellet är fint och det har ett bra läge på Södermalm. Rummet vi fick var också stort och fint med ganska stor tv. Kanalutbudet är väl det enda jag kan klaga på för det är torftigt. Minibar och en riktigt bra frukost med mycket att välja på var pricken över i.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack Kassler66

Hej, Tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi uppskattar dina fina kommentarer och är glada att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss igen framöver! Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Vi hittade detta hotell på nätet och i det stora och hela ett riktigt trevlig hotell mitt på söder. Hotellet är i ”Moulin Rouge” stil och rummet var jättefint . Badet verkade nyrenoverat. Frukosten var väldigt bra, speciellt till att vara i Corona tider. Gott med handsprit o hyfsat avstånd i baren/matsalen. Relativt dyrt. Tyvärr vätte rummet mot en återvinningsstation så det var jämt ljud från folk som slängde flaskor mm. Konstigt att de ger rum åt det hållet när det verkade vara låg beläggning.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack TuristenN

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.
Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Ett riktigt charmigt hotell där både service och tjänsteutbud höll riktigt hög nivå. Fanns ingenting att klaga på förutom vädret utomhus. Kan verkligen rekommendera till er som söker det lilla extra och det unika.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack JauquesMayol76

Tusen tack för dessa värmande ord - det gör oss så glada att du fått en sådan härlig upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!
Mvh, Nofo teamet

Omdömet skrevs 21 september 2020

Ett jättetrevligt hotell, med härlig känsla och strålande service!
Vi bodde på tredje våningen, ”upper East”, fint rum, tyst, lugnt och väldigt sköna sängar!
Frukosten var allt man behövde och på kvällen njöt man av fantastiskt roligt & udda viner och smårätter som smakade fantastiskt.
Vi hade en helt perfekt helg. Saknade inget!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack josefinee683
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Vilken underbar beskrivning, tusen tack för att du tar dig tid att skriva om oss. Vi blir så glada att ni trivts så bra och hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka hem till oss snart igen!
Vänliga hälsningar
Helén |Front Desk Manager