Vi hittade detta hotell på nätet och i det stora och hela ett riktigt trevlig hotell mitt på söder. Hotellet är i ”Moulin Rouge” stil och rummet var jättefint . Badet verkade nyrenoverat. Frukosten var väldigt bra, speciellt till att vara i Corona tider. Gott med handsprit o hyfsat avstånd i baren/matsalen. Relativt dyrt. Tyvärr vätte rummet mot en återvinningsstation så det var jämt ljud från folk som slängde flaskor mm. Konstigt att de ger rum åt det hållet när det verkade vara låg beläggning.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack TuristenN
Nofo Hotel, Gästservice/reception på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.
Vänliga hälsningar, NOFO teamet

Ett riktigt charmigt hotell där både service och tjänsteutbud höll riktigt hög nivå. Fanns ingenting att klaga på förutom vädret utomhus. Kan verkligen rekommendera till er som söker det lilla extra och det unika.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack JauquesMayol76

Tusen tack för dessa värmande ord - det gör oss så glada att du fått en sådan härlig upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!
Mvh, Nofo teamet

Omdömet skrevs 21 september 2020

Ett jättetrevligt hotell, med härlig känsla och strålande service!
Vi bodde på tredje våningen, ”upper East”, fint rum, tyst, lugnt och väldigt sköna sängar!
Frukosten var allt man behövde och på kvällen njöt man av fantastiskt roligt & udda viner och smårätter som smakade fantastiskt.
Vi hade en helt perfekt helg. Saknade inget!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack josefinee683
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Vilken underbar beskrivning, tusen tack för att du tar dig tid att skriva om oss. Vi blir så glada att ni trivts så bra och hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka hem till oss snart igen!
Vänliga hälsningar
Helén |Front Desk Manager

Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Jag och min man besökte NOFO Hotel och vi fick en utav deras junior sviter som var helt fantastisk! Sängen var jätte skönt och det var super gosigt att gosa ner sig bland dom fluffiga hotellkuddarna och dessutom fick vi ett extra täcke! Servicen var utan anmärkning, riktigt trevlig personal som såg till att vi hade det bra och att ingenting fattades. Jag och min man sov riktigt gott i deras sängar och vi kommer definitivt åka tillbaka! Frukosten var himmelsk, stort utbud och riktigt gott, speciellt när man kunde sitta ute i deras utegård som var super mysig!

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack josefinaleijonelle
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2020

Hej,
Stort tack för ett fantastiskt betyg och dina fina kommentarer om rummet, sängen, servicen, vår frukost, innergård och vår personal! Vi är glada att ni tyckte om rummet och att ni är nöjda mer er vistelse på NOFO.
Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Vänliga hälsningar,
Michelle | Front Desk | NOFO Hotel

Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Litet och trevligt boutiquehotell med service minded personal, familjär känsla och lugnt läge precis nedanför Katarina Kyrka och i närheten av Mosebacke.

Vi bokade ett standardrum, men tackade ja till erbjudande om uppgradering till executiverum för en blygsam summa. Rummet skulle kanske kunna beskrivas som en mini-mini-svit med separata sov- och sittrum. Dekor i en stil som hotellet kallar franskt Belle Époque-tema.

Sovrummet var litet, men vi upplevde det inte som ett problem då det ju gick utmärkt att umgås i sittrummet. TV både i sov- och sittrum. Mycket bekväm dubbelsäng och härligt mjuka sänglinnen. AC saknas, men fönster gick att öppna, så temperaturen blev behaglig trots höga sensommartemperaturer ute.

Rymligt badrum som, tyvärr, är i stort behov av renovering. Badrockar fanns tillgängliga, men såg ut att ha hängt med några tvättar för länge.

Helt okej frukostbuffé, som dock inte riktigt levererar i nivå med resten av hotellupplevelsen. Inga fel och det mesta som man kan förvänta sig finns där, fast ingen wow-upplevelse.

Trevlig restaurang och vinbar på innergård och i bottenplan.

Vi bestämde oss för att stanna en extra natt och blev erbjudna bra pris för en andra övernattning.

På det hela taget ett mycket trevligt hotell som vi gärna kommer tillbaka till. Fyra stjärnor hade kunnat bli fem med renoverat badrum och lite mer innovativ frukostbuffé.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack Biz-N-Fun-Trips

Hej,

Tack för att du valt att dela med dig av din upplevelse av NOFO och tack för dina fina kommentar om hotellet, vår personal, hotellets läge och våra sängar!
Vi uppskattar din feedback och dina synpunkter är viktiga för oss. Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och detta kan vi göra med hjälp av dina synpunkter.

Vi är glada att höra att ni gärna kommer tillbaka till oss igen. Vi på NOFO hoppas att vi ses snart igen!

Vänliga hälsningar,
Michelle | Front Desk | NOFO Hotel