Vi har bott här sammanlagt två veckor, i två olika omgångar. Detta året bodde vi i ett executiveroom med parisisk känsla, oerhört snyggt inrett, fräscht och fint. Olika våningar i hotellet har olika typ av rumsinredning, allt från New York-ish känsla till Scandinavian design. Allt är genomarbetat och ger en exklusiv känsla.
Hotellets frukost är väldigt fin, snyggt upplagt och allt är väldigt gott. Kan bli lite trångt runt buffén bara, så håll avstånd. Gården är perfekt att sitta och äta frukost på. Vänlig och tillmötesgående personal.

Rumstips: Rummen ut mot Katarina kyrkogård är tysta och man ser den lummiga grönskan som skänker svalka.
1  Tack Jeanette R
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för dina fina kommentarer.
Vi är otroligt glada att höra att ni hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna er tillbaka inom kort.
Helén | Front Desk Manager

Jättebra rymligt rum, rent och snyggt.
Särskilt plus till duschutrymme med den väldoftande hygienartiklarna.
Frukostbuffen är jättebra, tyckte att dem som jobbade där gjorde sitt bästa för att hålla så bra hygien som möjligt.

Tack KLUNDST

Vilket fantastiskt fint omdöme!
Vi är glada att höra att ni haft en trevlig vistelse här hos oss och kul att ni gillade våra hygienartiklar.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss.

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig hotell med bra service och fräscha rum. Läget på Söder är mycket bra, nära till alla öl pubar Trevlig personal, god frukost och som sagt mycket fräscha rum.
Två saker som drar ner betyget dock, dubbelsängen vi fick var extremt liten (140) och toaletten var avskärmad av en glasvägg mot sovrummet... En glasvägg... Hur ofta vill man ha ögonkontakt med sin partner när den sitter och skiter? Nåja det finns säkert en väldigt vettig förklaring till att man vill ha öppen insyn till toaletten. Förutom det kommer vi definitivt att komma tillbaka till detta trevliga hotell.

Tack MrAmarillo
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en fin vistelse här hos oss.
Jag kan se att ni bokat ett utav våra classic rum med 140 cm säng, så hör gärna av er till oss innan nästa vistelse så hjälper vi er gärna med att hitta ett rum som passar er bättre. Vi har även olika design på alla våra rum, så kan även hjälpa er att hitta ett rum med annat badrum(även om jag hoppas det frostade på glaset gjorde att ni inte kunde ha ögonkontakt). :)
Önskar er en fortsatt fin sommar och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Allt var toppen! Hotellet är vackert och ligger perfekt i en äldre byggnad på en lugn gata mitt på söder. Nära till kommunikationer och med en härlig utebar. Frukosten var underbar, fräsch och personlig.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lisabeijnoff

Tusen tack för dina otroligt fina ord! Vi är glada att se att ni haft en toppen vistelse här och vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss.
Önskar er en fortsatt fin sommar och varmt välkomna tillbaka,

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Vi bodde som sagt på detta underbara hotell sista dagarna i juli och hade en härlig vistelse. Vi hade bokat ett Nofo pass och då ingår ett superior-rum och lite extra allt. Man får en flaska mousserande vin vid ankomst samt lite snacks och en överraskning, samt tidig incheckning och sen utcheckning. Och dag 2 ingår en avsmakningsmeny och dag 2 överraskning. Och man fick även 4 biljetter till vinbaren där man kunde välja fritt från dryckeslistan. Vi var väldigt nöja men vår vistelse. Det ända som vi skulle tycka är att när det gäller provsmakningsmenyn så kunde man fått varit med lite att välja med tanke på att man kanske inte tycker om vissa smaker. Vi fick till exempel curry, koriander, lax, och tryffel och det är inte det vi kanske skulle välja på en meny. Men vi provsmakade allt ändå och hade en underbar service. Och som helhet så är vi underbart nöjda med personal och rummet. Samt att vi fick jättebra hjälp och service av Helen i receptionen

Rumstips: Vi gillade Brooklyn rummet
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Stefan J

Hej Stefan,

Dina besök hos oss på NOFO Hotel, BW Premier Collection är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden.

Vi är glada att se att ni haft en toppen vistelse och tack för de fina orden.

Vi hoppas att ni snart kommer tillbaka till oss igen.

Helén Möller | Front Desk Manager