Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig hotell med bra service och fräscha rum. Läget på Söder är mycket bra, nära till alla öl pubar Trevlig personal, god frukost och som sagt mycket fräscha rum.
Två saker som drar ner betyget dock, dubbelsängen vi fick var extremt liten (140) och toaletten var avskärmad av en glasvägg mot sovrummet... En glasvägg... Hur ofta vill man ha ögonkontakt med sin partner när den sitter och skiter? Nåja det finns säkert en väldigt vettig förklaring till att man vill ha öppen insyn till toaletten. Förutom det kommer vi definitivt att komma tillbaka till detta trevliga hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack MrAmarillo
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en fin vistelse här hos oss.
Jag kan se att ni bokat ett utav våra classic rum med 140 cm säng, så hör gärna av er till oss innan nästa vistelse så hjälper vi er gärna med att hitta ett rum som passar er bättre. Vi har även olika design på alla våra rum, så kan även hjälpa er att hitta ett rum med annat badrum(även om jag hoppas det frostade på glaset gjorde att ni inte kunde ha ögonkontakt). :)
Önskar er en fortsatt fin sommar och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Allt var toppen! Hotellet är vackert och ligger perfekt i en äldre byggnad på en lugn gata mitt på söder. Nära till kommunikationer och med en härlig utebar. Frukosten var underbar, fräsch och personlig.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lisabeijnoff

Tusen tack för dina otroligt fina ord! Vi är glada att se att ni haft en toppen vistelse här och vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss.
Önskar er en fortsatt fin sommar och varmt välkomna tillbaka,

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Vi bodde som sagt på detta underbara hotell sista dagarna i juli och hade en härlig vistelse. Vi hade bokat ett Nofo pass och då ingår ett superior-rum och lite extra allt. Man får en flaska mousserande vin vid ankomst samt lite snacks och en överraskning, samt tidig incheckning och sen utcheckning. Och dag 2 ingår en avsmakningsmeny och dag 2 överraskning. Och man fick även 4 biljetter till vinbaren där man kunde välja fritt från dryckeslistan. Vi var väldigt nöja men vår vistelse. Det ända som vi skulle tycka är att när det gäller provsmakningsmenyn så kunde man fått varit med lite att välja med tanke på att man kanske inte tycker om vissa smaker. Vi fick till exempel curry, koriander, lax, och tryffel och det är inte det vi kanske skulle välja på en meny. Men vi provsmakade allt ändå och hade en underbar service. Och som helhet så är vi underbart nöjda med personal och rummet. Samt att vi fick jättebra hjälp och service av Helen i receptionen

Rumstips: Vi gillade Brooklyn rummet
Tack Stefan J

Hej Stefan,

Dina besök hos oss på NOFO Hotel, BW Premier Collection är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden.

Vi är glada att se att ni haft en toppen vistelse och tack för de fina orden.

Vi hoppas att ni snart kommer tillbaka till oss igen.

Helén Möller | Front Desk Manager

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade bokat ett standardrum. Eftersom jag är platinum medlem i deras rewardprogram frågade jag varför vi inte blev uppgraderade. Det ska man nämligen bli, om det finns plats så klart. Kvinnan i receptionen sa att det inte fanns möjlighet för det fanns inga lediga rum. Ok. Det var inget fel på rummet och vi sov gott i mycket sköna sängar. Men på morgonen när en av oss duschade så rann inte vattnet undan och badrumsgolvet blev fullt av vatten som inte ville sjunka undan. Det var inte möjligt för en person till att duscha eftersom det verkade vara totalstopp. Raskt hittade den personen som då jobbade i receptionen ett nytt rum och detta var då ett sådant som inte fanns när vi checkade in. Kvinnan i receptionen konstaterade också att där hade ingen bott...
I övrigt var det väldigt bra frukost men väldigt trångt och det var svårt att hitta handsprit.

Tack lena312
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2020

Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell.

Dina besök är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden. Självklart skulle du ha fått en uppgradering redan vid incheckning, tyvärr är det den mänskliga faktorn som gjorde att det blev fel där.

Vi hoppas att du snart kommer till oss igen.

Återigen tack för att du tog dig tiden att fylla i undersökningen. Vi uppskattar din lojalitet till vårt varumärke.

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Ett av de bästa hotell jag bott på när det kommer till design, renlighet och mysfaktor. Vi hade bokat Nofo Pass och kunde checka in redan kl 13.00. Parkeringshuset ligger bara ett stenkast från hotellet. När man anländer möts man av en mysig innergård, känns inte som ett hotell, vilket var positivt. Vi hade uppgraderat till en juniorsvit och jag är så glad att vi gjorde det. Vilket rum!!!!! Rent och snyggt, designen underbar. Då vi hade nofo pass så välkomnades vi med en flaska kyld Cava och snacks, 4 drinkbiljetter, paket med godis, engångskamera, och shots. Även ett fint välkomnande på ett vykort och en flaska rött och choklad. Hotellet bjöd även på varsin flaska vatten.

Frukosten var superbra. Lite litet och det blev ganska trångt men frukosten var så god och bra. Kväll nr två ingick en avsmakningsmeny, den föll tyvärr inte oss i smaken och jag hade hellre kunnat välja en varmrätt och en efterrätt eller förrätt.

Annars var vår vistelse helt perfekt och detta är ett nytt favorithotell som jag kommer återvända till. Vi överraskades också med ett par fina solglasögon i var från hotelletläget går inte heller att klaga på, nära till det mesta.

Tack Nofo

Tack G2879OOannan
Team NOFO, General Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2020

Vilken fantastik fin beskrivning av er vistelse här hos oss, vi blir så glada av att höra att ni trivts och gillade vårt NOFO Pass.

Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss och önskar er en fortsatt fin sommar!