Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 12 april 2020

Bokade en påskvistelse med "hemlig överraskning på rummet". Vi ringde in och frågade innan om de hade hundrum (vilket de hade! och som inte var uppbokat ) dock blev det ett missförstånd, vi uppfattade det som att de skulle placera oss i hundrummet eftersom att det inte var uppbokat när vi ringde men så var det inte.
När vi kom till hotellet blev vi istället nergraderade till standardrummet med slopade hundstädavgiften. Rummet vi fick hade dock ingen dubbelsäng - vilket ingen informerade oss om - utan två 90sängar som gled isär bara man låg på skarven/nuddade skarven/tittade på skarven, och på morgonen gick duschen sönder efter två min och spolade då ner hela badrummet.

Visst att saker kan gå fel men känns trist att deras respons var "jobbigt läge men om ni inte säger till direkt skylle er själva - inte inte vårt problem ". Man behöver inte alltid få kompensation men tröttsamt att var defensiv och skjuta ifrån sig ansvaret när vi tar upp att vi betalt får en tjänst som inte levt upp till våra förväntningar.
Påsköverraskningen var f ö två burkar 33cl läsk och en minipåse med nötter, som inte ens låg i ett påskägg. Kom igen liksom...

Annars är det superkul med olika tema på rummen, och deras påskägg sjukt bra gömda!!

Datum för vistelsen: april 2020
Tack lajnanator
HelenNOFO, Receptionschef på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2020

Hej,
Tack för att ni tar er tiden att lämna ett omdöme. Jag är ledsen att det blev ett missförstånd när ni ringde in, då ni endast frågade om vi hade hundrum men inte visste om ni skulle ta med hunden ännu men skulle återkomma vilket ni inte gjorde så tolkade vi det som att ni inte ville boka hundrummet.
När ni sedan kom med hunden så var det enda rummet vi hade kvar som är tillåtet att ha djur i ett standard twin rum som vi frågade om ni var intresserade av och vi sa att vi kunde ta bort hundavgiften för det blivit ett missförstånd.

Självklart ska duschen fungera i rummet, och vi ber så hemskt mycket om ursäkt att så inte var fallet. Mina kollegor skickade någon att fixa den på rummet så fort ni hade berättat det för oss vid utcheckning.

Tråkigt att ni inte uppskattade vår påskpresent som vi bjöd alla gäster på som bodde under påsken, den har varit uppskattad av många så smaken är olika och svårt att hitta på något som alla gillar.

Fråga gärna efter mig nästa gång ni planerar att komma till oss, så ska jag se till att ni får ett fint rum efter era önskemål, så ni får en bättre upplevelse här hos oss på NOFO.

Omdömet skrevs 31 mars 2020

Riktigt fint hotell med bra läge i lugnt område på Södermalm, nära till restauranger och tunnelbana. Väldigt trevlig personal och fräsch frukost med allting man kan tänka sig behöva, rekommenderas starkt.

Tack Kim L
HelenNOFO, Receptionschef på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2020

Tusen tack för dina fina ord, vi blir glada att höra att du haft en fin vistelse här hos oss.
Vi hoppas få äran att välkomna dig åter till oss.

Omdömet skrevs 14 mars 2020

Helt fantastiskt hotell!
Lugnt område, men ändå perfekt läge på Södermalm.
Stort och riktigt fint rum med otroligt sköna sängar. Allting var bra med rummet, välstädat, stort, kylskåp, stor TV och snyggt inrett.
Frukosten var också den suverän, mycket att välja på, och det märktes verkligen att man satsat på kvalitet på råvarorna. Äggröran var nog den bästa jag ätit!
Jag kommer definitivt tillbaka!!!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Daniel A

Vilken underbar beskrivning, tusen tack för att du tar dig tid att skriva om oss. Vi blir så glada att ni trivts så bra och hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka hem till oss snart igen!

Omdömet skrevs 11 mars 2020

En pärla lite bakom de största gatorna på Söder. Påkostade rum med snygga och roliga detaljer. Väldigt litet badrum och med stora fönster, kanske inte passar alla men som ensamresenär spelar det ingen roll. Bra välkomnande i receptionen med tydliga middagstips även utanför hotellets egna restaurang. Åt i alla fall på hotellet och maten var oerhört vällagad och var snyggt presenterad. Sharing-storlek på portionerna vilket är motsägelsefullt då portionerna är små och inget man delar, Räkna med minst två rätter för en person, då blir det lite dyrare. Men tydligt fokus på viner men finns även bra lokalproudcerad öl på menyn.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Th073

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.

Omdömet skrevs 8 mars 2020

Urtrevlig liten pärla till hotell. Centralt, bra läge. Fint inredda rum, där rummen är inredda efter olika teman. Hotellet passar bättre för par/arbetssammanhang/vänner/ensam än att besöka med småbarn (även om rum med våningsäng finns). Är man fan av Nilecity så finns brandstationen med den kända lyktan precis bredvid hotellet att beskåda.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 581emilie
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2020

Tusen tusen tack för denna fina beskrivning, vi är glada att se att du haft en härlig vistelse hos oss och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!