En pärla lite bakom de största gatorna på Söder. Påkostade rum med snygga och roliga detaljer. Väldigt litet badrum och med stora fönster, kanske inte passar alla men som ensamresenär spelar det ingen roll. Bra välkomnande i receptionen med tydliga middagstips även utanför hotellets egna restaurang. Åt i alla fall på hotellet och maten var oerhört vällagad och var snyggt presenterad. Sharing-storlek på portionerna vilket är motsägelsefullt då portionerna är små och inget man delar, Räkna med minst två rätter för en person, då blir det lite dyrare. Men tydligt fokus på viner men finns även bra lokalproudcerad öl på menyn.

Datum för vistelsen: mars 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Th073
HelenNOFO, Receptionschef på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Stort tack för dina fina kommentarer. Vi är otroligt glada att höra att du hade en bra vistelse och vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka inom kort.
Helén | Front Desk Manager

Urtrevlig liten pärla till hotell. Centralt, bra läge. Fint inredda rum, där rummen är inredda efter olika teman. Hotellet passar bättre för par/arbetssammanhang/vänner/ensam än att besöka med småbarn (även om rum med våningsäng finns). Är man fan av Nilecity så finns brandstationen med den kända lyktan precis bredvid hotellet att beskåda.

Datum för vistelsen: mars 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 581emilie
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tusen tack för denna fina beskrivning, vi är glada att se att du haft en härlig vistelse hos oss och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!
Helén | Front Desk Manager

Vet inte vad som var bäst: Rumsutsikten mot Katarina kyrka, frukosten som innehöll ALLT (pannkakor med blåbärssylt, overnight oats, minismoothies...) eller antipaston lördag klockan tre. Världens mysigaste hotellpärla som kändes lite hemlig!

Tack clara672017

Så kul att höra att du inte vet vad som var bäst här hos oss på NOFO, det glädjer oss att du har haft en sådan fantastisk vistelse. Vi hoppas få möjlighet att välkomna dig till oss igen.

Omdömet skrevs 29 februari 2020

Detta är en fullträff! Vi reste med ett barn och ringde och bokade ett etagerum som visade sig vara fantastiskt. Inredningen är fulländat lyxig ut i alla detaljer. Jättehärliga produkter inne i badrummet! Vi hade läst om frukosten innan och mycket riktigt var den den bästa vi någonsin ätit, det fanns allt man önskade -och lite till! Personalen är jättetrevlig, det är tyst och lugnt både inne på hotellet och utanför, samt snygga detaljer var man än ser. Bra mörkläggning i rummet. Det finns inget på hotellet som saknas eller är något sämre utan det är verkligen värt varenda krona att bo här!

Rumstips: Vi kunde inte boka ett rum med barn på varken hemsidan eller på booking.ocm utan ringde hotellet och då gick det.
Tack Lotta530

Vi blir så otroligt glada av att läsa dina fina beskrivning av vårt hotell, TUSEN tack för alla komplimanger! Vi hoppas få äran att välkomna er till oss igen, kanske får ni då testa en annan av våra fina stilar på rummen.

Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Stannade endast en natt men hit skall jag definitivt igen!
Personalen är hjälpsam och trevlig. Rummet och duschen perfekt.
Söder är fantastiskt med mysiga hus, bra butiker och trevliga restauranger. Hotellet ligger också nära Fotografiska!
Frukosten var helt i min smak.
Baren är dock lite dyr. Macka med lite sidosallad och ett glas vin går på 360,- men det var gott så det blir ändå ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Restyp: Reste ensam
Tack Nella_P_74
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Vi blir så glada och tacksamma när vi ser en sådan fantastisk beskrivning. Vi hoppas verkligen vi får möjlighet att välkomna dig åter till oss på NOFO.