Vet inte vad som var bäst: Rumsutsikten mot Katarina kyrka, frukosten som innehöll ALLT (pannkakor med blåbärssylt, overnight oats, minismoothies...) eller antipaston lördag klockan tre. Världens mysigaste hotellpärla som kändes lite hemlig!

Tack clara672017
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Så kul att höra att du inte vet vad som var bäst här hos oss på NOFO, det glädjer oss att du har haft en sådan fantastisk vistelse. Vi hoppas få möjlighet att välkomna dig till oss igen.

Omdömet skrevs 29 februari 2020

Detta är en fullträff! Vi reste med ett barn och ringde och bokade ett etagerum som visade sig vara fantastiskt. Inredningen är fulländat lyxig ut i alla detaljer. Jättehärliga produkter inne i badrummet! Vi hade läst om frukosten innan och mycket riktigt var den den bästa vi någonsin ätit, det fanns allt man önskade -och lite till! Personalen är jättetrevlig, det är tyst och lugnt både inne på hotellet och utanför, samt snygga detaljer var man än ser. Bra mörkläggning i rummet. Det finns inget på hotellet som saknas eller är något sämre utan det är verkligen värt varenda krona att bo här!

Rumstips: Vi kunde inte boka ett rum med barn på varken hemsidan eller på booking.ocm utan ringde hotellet och då gick det.
Tack Lotta530

Vi blir så otroligt glada av att läsa dina fina beskrivning av vårt hotell, TUSEN tack för alla komplimanger! Vi hoppas få äran att välkomna er till oss igen, kanske får ni då testa en annan av våra fina stilar på rummen.

Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Stannade endast en natt men hit skall jag definitivt igen!
Personalen är hjälpsam och trevlig. Rummet och duschen perfekt.
Söder är fantastiskt med mysiga hus, bra butiker och trevliga restauranger. Hotellet ligger också nära Fotografiska!
Frukosten var helt i min smak.
Baren är dock lite dyr. Macka med lite sidosallad och ett glas vin går på 360,- men det var gott så det blir ändå ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Restyp: Reste ensam
Tack Nella_P_74
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Vi blir så glada och tacksamma när vi ser en sådan fantastisk beskrivning. Vi hoppas verkligen vi får möjlighet att välkomna dig åter till oss på NOFO.

Omdömet skrevs 27 februari 2020

Detta hotell önskar jag att alla som kom till Stockholm första gången kunde bo på. Nära till Söders små krogar och caféer, men också nära t-banan om man vill randig någon annanstans. En mycket din gård att sitta på under varmare dagar och kvällar. Inredningen är underbart fin. Hela hotellet är väldigt väl underhållet, inget är sunkigt eller fult slitet. Rummen är originella i stil och möbler. Trots att hotellet innehåller många rum känns det litet och personligt.
Exakt ett sådant här hotell hade jag velat hitta i varje stad jag ska besöka.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack veg0bruden

Vilken fantastisk beskrivning av vårt hotell! Det gör oss så otroligt glada att höra dina fina ord och att du trivts så bra här hos oss. Vi hoppas verkligen få äran att välkomna dig tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Att besöka Nofo är alltid lika trevligt. Redan när man kommer in på innergården möts man av en skön stämning.
Personalen är alltid hjälpsam och välkomnande. Rummen är häftiga och spännande med alla olika teman.
Vinbaren och restaurangen är ett måste att besöka.
Sen får frukosten högsta betyg. Finns allt och lite till.
Så ni som är ute efter ett unikt hotell, långt ifrån tråkiga standardhotell måste besöka Nofo. Det kommer jag snart göra igen!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 432johans
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Tusen tusen tack för dina otroligt fina ord, vi blir alla så glada över att höra att du trivs så bra här hos oss och kommer åter.
Vi ses snart igen!