Tripadvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg

Vi har haft några dagar på NOFO igen.
Mycket trevligt och mysigt hotell med trevlig och serviceminded personal.
Fina rum med sköna sängar. Toppenfrukost med allt du kan önska dig, litet utrymme men mycket mysigt.
Ända minuset den här gången var att vårt hotellrum låg vägg i vägg med hotellets tvättstuga. Man kan bli störd när centrifugen sätter i gång.
Men överlag ett toppenhotell som jag verkligen kan rekommendera.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack bosseb152
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Vi är glada att ha fått äran välkomna er åter till oss på NOFO. Vi tackar så för de fina orden och för feedbacken.
Önskar er varmt välkomna tillbaka!
Helén | Frnot Desk Manager

Trevlig personal! Frukosten var varierad och mycket god. Dock uppdukad i trång passage där alla passerar.
Rummet 341 rent och fräscht. Mysigt med dova toner och lite speciella fönster och glugg. Duschen toppen. Sängen var toppen, snabba och tillmötesgående med extra täcke.
Förbjudet att stanna till på gatan utanför vid incheckning. Garage finns en 50m från entré.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack m1ke-swe

Tack för dina fina ord om mina kollegor och om hotellet, det värmer. Vi är så glada att se att du haft en fin vistelse och vi hoppas verkligen få möjlighet att välkomna dig åter.
vänliga hälsningar
Helén | Front Desk Manager

Väldigt trevligt hotell i 1700-talsbyggnad som är fint renoverat .Fint med de olika stilarna på hotellet .Mycket god frukostbuffé. Bodde på hotellet 2 nätter .Kan rekommendera hotellet för all fin service.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack karinils010
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för detta fina omdöme, vi blir glada av att se att ni haft en härlig vistelse här hos oss på NOFO och att vår frukost föll er i smaken.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell men rummet var väldigt litet. Det finns ingen stans att ställa en väska och det finns ingen garderob eller galgar att hänga upp kläder. Glasväggar till toalett å dusch gör att det känns som man sitter i rummet vid besök i glasburen. Mycket bra frukost med stort utbud.

Tack mariefU599TD

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi har olika rumstyper i olika storlekar och design. Så kontakta oss gärna innan nästa vistelse så hjälper vi gärna till att hitta ett rum som passar i storlek och design. Vi är göada att höra att du gillade vår frukost.

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Vill du bo i en trevlig, lyxig och hemtrevlig miljö, då är valet enkelt.
Vi använder alltid detta hotell när vi är i Stockholm.
Vågar rekommendera detta hotell utan vidare.
Frukosten är helt klart något att se fram emot!!!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack W9003KZinfo
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Tusen tack för denna fina beskrivning! Det gör oss så glada att du fått en sådan härlig upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!
Vänliga häslningar