Tripadvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg

Väldigt trevligt hotell i 1700-talsbyggnad som är fint renoverat .Fint med de olika stilarna på hotellet .Mycket god frukostbuffé. Bodde på hotellet 2 nätter .Kan rekommendera hotellet för all fin service.

Tack karinils010
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för detta fina omdöme, vi blir glada av att se att ni haft en härlig vistelse här hos oss på NOFO och att vår frukost föll er i smaken.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell men rummet var väldigt litet. Det finns ingen stans att ställa en väska och det finns ingen garderob eller galgar att hänga upp kläder. Glasväggar till toalett å dusch gör att det känns som man sitter i rummet vid besök i glasburen. Mycket bra frukost med stort utbud.

Tack mariefU599TD

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi har olika rumstyper i olika storlekar och design. Så kontakta oss gärna innan nästa vistelse så hjälper vi gärna till att hitta ett rum som passar i storlek och design. Vi är göada att höra att du gillade vår frukost.

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Vill du bo i en trevlig, lyxig och hemtrevlig miljö, då är valet enkelt.
Vi använder alltid detta hotell när vi är i Stockholm.
Vågar rekommendera detta hotell utan vidare.
Frukosten är helt klart något att se fram emot!!!

Tack W9003KZinfo
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Tusen tack för denna fina beskrivning! Det gör oss så glada att du fått en sådan härlig upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!
Vänliga häslningar

Omdömet skrevs 9 januari 2020

Fantastiskt hotell med otroligt trevlig o hjälpsam personal. Superhärlig frukost. Bra mat i restaurangen. Vackra rum och ett lugn som sprider sig i hela hotellet. Rekommenderas varmt. Kommer att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack krilles55
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2020

Tusen tack för dessa otroligt fina ord om vårt hotell och mina kollegor! Vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Bor i Stockholm och kände för att lyxa till det på nyårsafton.
Jag och min pojkvän besökte NoFo för att starta nyårsafton med en god frukost. Vi blev inte besvikna! Lugn, mysig miljö (vi kom dock tidigt) och det fanns mycket frukostmat att välja mellan. För mig var det extra bra då det fanns bra laktosfria alternativ. Väldigt tillmötesgående personal och fantastiskt god frukost!
Vi gick därifrån mätta och belåtna :)

Datum för vistelsen: december 2019
Tack toveb621
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Vilka fina ord, vi är glada att se att ni hade en fin frukoststund här hos oss och vi hopaps få möjlighet att välkomna er åter!
vänliga hälsningar