En liten pärla som gör din vistelse till en fin upplevelse. Ombonad miljö, trevlig personal och en god frukost med fräscha råvaror.Det lilla extra är att du får en gratis plockbuffe till vinet eller ölen i baren. Restaurangen serverar smårätter från olika länder, gott inslag. Ett mysigt hotel.
Lena och Krister

Tack lippare
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse.
Vi hoppas få möjligheten att välkomna er åter till oss!
Helén | Front Desk Manager

NOFO är ett mycket trevligt hotell, bra beläget i hjärtat av Söder och med bra förbindelser. Rummen är intressant inredda och bekväma. Servicen är utmärkt och personalen är trevlig. Frukosten är utmärkt med allt man kan önska sig. Kan rekommendera hotell NOFO

Tack lenap55

Vilken underbar beskrivning, tusen tack för att du tar dig tid att skriva om oss. Vi blir så glada att ni trivts så bra och hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka hem till oss snart igen!
Helén | Front Desk Manager

Besökt nofo efter renoveringen, nu var det riktigt fint. Sängarna var sköna även för en lättviktare som mig. Snyggt inrett. Personalen var väldigt trevlig och jag kommer definitivt tillbaka. Finns även hundrum för mindre hundar.

1  Tack jasnystr
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Thank you for your kind words! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again!
Kind regards
Helén | Front Desk Manager

Fantastkt mysiga rum.... Jättebra frukostbuffé och för oss som gillar Södermalm så är läget också kanon!
Prisnivån på rummen lite i överkant är det lilla minuset för oss.
För en romantisk weekend så rekommenderas detta hotell varmt!

1  Tack Friberg H

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår frukost. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss!

Omdömet skrevs 2 december 2019

Rummet var väldigt fint, vi hade ett executive rum (2 rum) som var riktigt trevligt , separat "vardagsrum" med TV samt sovrum med TV, högt i tak och riktigt bra överlag. något äldre badrum men fräscht.
Frukostavdelningen var otroligt fint uppdukad och hade en väldigt mysig atmosfär , lugnt och kan inte önska mer. vi bodde här på sön till tisdag.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack perra545

Hej, Tack för att du valt att bo hos oss på NOFO och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi uppskattar dina fina kommentarer och är glada att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss igen framöver!