TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Fantastiskt fint hotell med olika teman och olika typer av rum. Hotellet är ett gammalt kvarter och man kan gå runt hela innergården. Frukosten är väldigt god. Beläget nära shoppinggata och mycket restauranger. Bakom hotellet finns en kyrkogård där många svenska kulturpersonligheter är begravda . Nära till mycket!

Tack Ulricabarte
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Så fantastiskt hotell! Varm och underbar atmosfär med supertrevlig personal och så fina rum. Rummen är så hemtrevliga och sängarna jättesköna. Läget på söder är kanon. Frukosten är toppen! God mat i restaurangen och godaste jul-drinken ever med citron och saffran. Har bott här flera gånger och kommer gärna tillbaka

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack louiseengstromli2019
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Det blir detta hotellet som jag ska hålla mig till fortsättningen när jag åker till Stockholm framöver.
Fint område, lugnt och rofyllt. Smakfullt inrett i hotellets alla utrymmen. Lagom rymliga rum med mycket sköna sängar.
Trevliga, kunniga och serviceinriktade människor som jobbar där.
Bra frukost.

Tack 977kristinar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Ett mycket trevligt hotell och bra personal som hjälpte till. Väldigt god frukost och snyggt och rent upplagt. Härliga sängar med bra kuddar. Kanske lite onödigt med barskåp i enkelrum tycker jag. Går hellre ner till den trevliga baren.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lisaskoog
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för dina fina ord Lisa, vi är glada att se att du haft en härlig vistelse här hos oss och tack för den fina komplimangen om mina kollegor.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss!
Vänliga hälsningar
Helén | Front Desk Manager

Plats: centralt men ändå inte mitt i smeten på härliga Södermalm. Gångavstånd till t-bana och pendeltåg. Perfekt!

Design: det känns som att ägaren har lagt både pengar och god tid på att skapa ett unikt hotell vilket vi uppskattade! Varje våning har ett specifikt tema och alla rum har en unik design. Mönster, färger och stil som går hand i hand med varandra utan att vara skrikande. Riktigt snyggt!

Rummet: tror vi hade rum 214 och allt var klätt i spännande rött! Underbar säng, härligt stort fönster, golvvärme i helkaklade badrummet med dusch och så välkomnande. Toppen!

Frukosten: litet, mysigt, ombonat och allt du kan önska dig att få äta. Mysiga platser att sitta på och riktigt goda råvaror. Mums!

Om du vill ha lite mer än vita väggar och heltäckningsmattor så boka ett rum på NOFO :)

Tack Ankan87

Vi blir så otroligt glada av att läsa ditt omdöme, att ni uppskattar all vår design och tanke bakom hotellet. Även stort tack för dina fina kommentarer om vår frukost!
VI hoppas få äran att välkomna er tillbaka till oss igen,och kanske testa en annan design på rummet denna gång?
Vänliga hälsningar
Helén | Front Desk Manager