TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Så fantastiskt hotell! Varm och underbar atmosfär med supertrevlig personal och så fina rum. Rummen är så hemtrevliga och sängarna jättesköna. Läget på söder är kanon. Frukosten är toppen! God mat i restaurangen och godaste jul-drinken ever med citron och saffran. Har bott här flera gånger och kommer gärna tillbaka

Tack louiseengstromli2019
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Det blir detta hotellet som jag ska hålla mig till fortsättningen när jag åker till Stockholm framöver.
Fint område, lugnt och rofyllt. Smakfullt inrett i hotellets alla utrymmen. Lagom rymliga rum med mycket sköna sängar.
Trevliga, kunniga och serviceinriktade människor som jobbar där.
Bra frukost.

Tack 977kristinar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Ett mycket trevligt hotell och bra personal som hjälpte till. Väldigt god frukost och snyggt och rent upplagt. Härliga sängar med bra kuddar. Kanske lite onödigt med barskåp i enkelrum tycker jag. Går hellre ner till den trevliga baren.

Tack lisaskoog
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för dina fina ord Lisa, vi är glada att se att du haft en härlig vistelse här hos oss och tack för den fina komplimangen om mina kollegor.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss!
Helén | Front Desk Manager

Plats: centralt men ändå inte mitt i smeten på härliga Södermalm. Gångavstånd till t-bana och pendeltåg. Perfekt!

Design: det känns som att ägaren har lagt både pengar och god tid på att skapa ett unikt hotell vilket vi uppskattade! Varje våning har ett specifikt tema och alla rum har en unik design. Mönster, färger och stil som går hand i hand med varandra utan att vara skrikande. Riktigt snyggt!

Rummet: tror vi hade rum 214 och allt var klätt i spännande rött! Underbar säng, härligt stort fönster, golvvärme i helkaklade badrummet med dusch och så välkomnande. Toppen!

Frukosten: litet, mysigt, ombonat och allt du kan önska dig att få äta. Mysiga platser att sitta på och riktigt goda råvaror. Mums!

Om du vill ha lite mer än vita väggar och heltäckningsmattor så boka ett rum på NOFO :)

Tack Ankan87

Vi blir så otroligt glada av att läsa ditt omdöme, att ni uppskattar all vår design och tanke bakom hotellet. Även stort tack för dina fina kommentarer om vår frukost!
VI hoppas få äran att välkomna er tillbaka till oss igen,och kanske testa en annan design på rummet denna gång?
Helén | Front Desk Manager

Trivsamt i allt från en välkomnande och välskött innergård till rummen och restaurangens flera mindre rum! Med vänlig och serviceminded personal i reception, vid frukosten och i restaurangen.
Snyggt och trivsamt inredda rum oavsett vilken stil och design på rummet. Härlig miljö, ombonad känsla, lugnt och tyst läge vid Katarina Kyrka - en oas mitt i livliga Södermalm! Där du under den ljusa årstiden kan inta frukosten - och andra måltider eller drinken före/ efter dina kvällsaktiviteter - på gården. Ett hotell som har allt och är för mig det självklara valet vid besök i Hufvudstaden

Tack ullu2017
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för dessa otroligt fina ord om oss, vi hoppas få möjlighet att välkomna dig en sommar så du kan njuta av vår härliga innergård!