TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Varje gång jag går in på Nofo, så möts jag av en underbar känsla och alltid lika trevligt bemötande.
En familjär känsla och står för en värdegrund jag uppskattar.

Kan verkligen rekommendera detta hotellet för både turister och för resande.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Johan S
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för detta fina omdöme Johan, vi är glada att se att du trivs hos oss och kommer åter!
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiskt mysigt hotell med väldigt trevlig personal. Rummen är alla inredda på olika sätt och stil. Frukosten är väldigt fräsch - och god. Lite kallt på rummet men petitess. Snabb in- och utcheckning

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Malin S

Tusen tack för dina fina ord, vi är glada att se att ni haft en härligt vistelse här hos oss.
Önskar dig varmt välkommen tillbaka!
Helén | Front Desk Manager

Genuint och trevligt, bra läge på Södermalm. Stor frukost med mycket variation dock trångt och mycket folk under helgen. Trevlig vinbar att besöka på kvällen eller ta ett glas innan man går ut på stan.

Tack clgtorkelsson
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för att ni tog er tiden att lämna ett omdöme, vi är glada att se att ni haft en härligt vistelse här hos oss. Vi håller just nu på att renovera en del i frukosten, men om 2 veckor är vi färdiga så kommer då ha mer sittplatser.
Varmt välkomna åter till oss!
Helén | Front Desk Manager

Mitt på söder ligger den undangömda pärla.
Fantastiskt fin service och tillmötesgående personal. Rummen var superfräscha och personliga.
Nära till hela söder för den som både vill shoppa eller promenera runt på söders höjder.
Supermysigt frukostrum där inget saknades.
Skulle dock vilja ha en barmeny för ett lättare lunch eller middag.

Tack welinder75

Hej Welinder,
Stort tack för dessa fina ord, vi är superglada att höra att ni hade en härlig vistelse hos oss och gillade vår frukost.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss.
Helén | Front Desk Manager

Checkade precis ut efter en natt på hotellet. Hotellet som i våra ögon hade allt! Läget är perfekt, lagom nära. Rummet var snyggt inrett, sängen var riktigt skön och bra dusch med härliga handdukar och skönt tryck på vattnet. Trångt var det, men absolut ok. Personalen som checkade in oss var trevliga. Frukosten hade allt man kan önska sig! Och allt var riktigt välgjort och gott! Så mycket mysigare än alla kedjor i närheten!

Tack 929carinl
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för dessa otroligt fina ord!! Vi är så glada att se att ni haft en härligt vistelse här hos och vi hoppas verkligen få möjlighet att välkomna er åter till oss.
Vänliga hälsingar