TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Genuint och trevligt, bra läge på Södermalm. Stor frukost med mycket variation dock trångt och mycket folk under helgen. Trevlig vinbar att besöka på kvällen eller ta ett glas innan man går ut på stan.

Tack clgtorkelsson
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för att ni tog er tiden att lämna ett omdöme, vi är glada att se att ni haft en härligt vistelse här hos oss. Vi håller just nu på att renovera en del i frukosten, men om 2 veckor är vi färdiga så kommer då ha mer sittplatser.
Varmt välkomna åter till oss!
Helén | Front Desk Manager

Mitt på söder ligger den undangömda pärla.
Fantastiskt fin service och tillmötesgående personal. Rummen var superfräscha och personliga.
Nära till hela söder för den som både vill shoppa eller promenera runt på söders höjder.
Supermysigt frukostrum där inget saknades.
Skulle dock vilja ha en barmeny för ett lättare lunch eller middag.

Tack welinder75

Hej Welinder,
Stort tack för dessa fina ord, vi är superglada att höra att ni hade en härlig vistelse hos oss och gillade vår frukost.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss.
Helén | Front Desk Manager

Checkade precis ut efter en natt på hotellet. Hotellet som i våra ögon hade allt! Läget är perfekt, lagom nära. Rummet var snyggt inrett, sängen var riktigt skön och bra dusch med härliga handdukar och skönt tryck på vattnet. Trångt var det, men absolut ok. Personalen som checkade in oss var trevliga. Frukosten hade allt man kan önska sig! Och allt var riktigt välgjort och gott! Så mycket mysigare än alla kedjor i närheten!

Tack 929carinl
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för dessa otroligt fina ord!! Vi är så glada att se att ni haft en härligt vistelse här hos och vi hoppas verkligen få möjlighet att välkomna er åter till oss.
Vänliga hälsingar
Helén | Front Desk Manager

Detta hotell fick jag rekommenderat och måste säga att det levde upp till alla förväntningar. Vi bodde på våningsplanet som gick i New York stil, har själv inte vart i New York men kan verkligen tänka mig att det ser ut likt detta. Frukosten är helt outstanding, kunde bli något tight precis när man skulle ta men frukosten i sig väger upp detta.
Flera rum att sitta i och äta frukosten så inte svårt att hitta plats att sitta.

Tack liro24

Hej,
Vad kul att höra att ni blivit rekommenderade att bo hos oss och att ni var så nöjda!
Vi håller just nu på att renovera ett frukostrum som kommer bli färdigt om några veckor så vi har mer sittplatser.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter till oss!
Helén | Front Desk Manager

Väldigt mysigt hotell som jag mer än gärna rekommenderar till besökare i Sthlm. Hotellet har en schysst design och känns väldigt personligt. Perfekt om du ska besöka Sthlm över helgen eller som vi (jag och min fru) ville vara lite barnfria.

Frukosten är riktigt god och sängarna var väldigt sköna. Har inget att klaga på här utan ger NOFO full pott.

Rumstips: Passa på att ta en drink eller ett glas vin i hotellets bar!
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Alden32
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för detta fina omdöme, vi är glada att se att du och din fru hade en fin barnfri helg hos oss.
Önskar er varmt välkomna tillbaka med eller utan barn.