Nofo är ett av dom absolut bästa hotell nu kan bo på . Helt unik atmosfär. Unika rum som alla har sin egen charm. Och Frukost i lugn och ro med riktigt bra råvaror.
Sedan så har vi resturangen och vin baren . Där inte mkt saknas ..
Personalen är helt underbara och kommer hjälpa er med det.ni behöver.

Kort O Gott ngt av det bästa ni boka om ni vill ha ngt speciellt och bara njuta

Tack K7099KKtonyw
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

WOW, stort tack för dessa otroligt fina ord!!
Ni är alltid lika välkomna tillbaka till oss!
Helén | Front Desk Manager

Bästa hotellet på Söder. Tunnelbana och pendeltåg på gångavstånd samt allt annat som södermalm kan erbjuda. .mycket trevlig personal . Rummen i toppklass. Frukosten har allt man kan förvänta sig, dessutom i en lugn miljö.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack raymX8234CZ
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för detta otroligt fina omdöme, vi är glada att se att ni haft en fin vistelse här hos oss!

Omdömet skrevs 5 september 2019

Rummet var rent och snyggt och hade en genomtänkt funktionell inredning med bekväm säng. Hotellet andades kultur och allt var renoverat med varlig hand med tidsenlig inredning.Personalen var mkt serviceminded allt fungerade snabbt och smidig. Läget är också bra. Nära tunnelbanan.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lisbethangman

Hej Lisbeth,
Stort tack för dina fina ord om vårt hotell och fantastiska personal.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna dig åter till oss!

Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket fint och spännande hotell! Många olika stilar på rummen och allt är "all in" med modig inredning med fina effekter. Det är välstädat och fräscha rum. Obs att rummen inte har luftkonditionering så det kan bli riktigt varmt på sommaren. Frukosten är mycket fin med bland annat over night oats, smoothies och minicroissanter. Det finns en fin innergård som man kan äta frukost på en fin dag. Det enda som drar ner betyget från en femma är bristen på luftkonditionering och att det mjuka brödet inte verkade vara dagsfärsk. För dig som reser i jobbet skulle jag rekommendera att särskilt be om rum med skrivbord då alla rum inte har det. Bra läge med relativt nära till tunnelbanan. Tryggt område utanför hotellet.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Anna_umea
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2019

Hej, Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din vistelse. Vi är glada att höra att du tyckte om vår inredning och frukost.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna dig åter snart igen!

Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var fyra st som tog in tre mellanrätter (burrata med confiterade tomater , morötter med lavendelpesto och chèvre, biffcarpacchio och två pizzor (blanco med chèvre och pomodoro med tryffelsalami) Väldigt gott och tillräckligt för oss. En flaska Albarino till det.
Rekommenderar ett besök!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack O6329QG_sa_
HelenNOFO, Front Office Manager på NOFO Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2019

Tack för dina fina ord om vår restaurang, vi är glada att höra att ni hade ett trevligt besök hos oss.
Vi hoppas få möjlighet att välkomna er åter!